آفتاب

ماجرای تجاوز به دختر افغان +عکس | حادثه خمینی شهر؛ تعرض سه مرد به دختربچه 5ساله

ماجرای تجاوز به دختر افغان +عکس | حادثه خمینی شهر؛ تعرض سه مرد به دختربچه 5ساله

ماجرای تجاوز به دختر افغان در خمینی شهر | هنوز دو ماه از انتشار خبر تجاوز به ندا دختر افغان در مشهد نگذشته و هنوز یاد ستایش قزیشی از خاطره ها پاک نشده، ماجرای تجاوز به بهاره دختر افغان در خمینی شهر، منتشر می شود. در حادثه خمینی شهر، سه مرد به دختر 5 ساله افغان که در محل در حال بازی بوده حمله می برند و او را به خرابه ای می کشانند. دختر 5 ساله افغانی شانس می آورد که زنده می ماند و... جزییات ماجرای خمینی شهر را بخوانید...

حادثه خمینی شهر


به گزارش آفتاب، رضا جعفری (رئیس اورژانس اجتماعی کشور) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با تایید خبر تجاوز به دختربچه افغان در خمینی‌شهر گفت: مورد کودک آزاری مربوط به دختربچه‌ای افغان است که هفته گذشته در حالی که در مقابل خانه مشغول بازی بوده، از سوی سه مرد متجاوز ربوده و پیکر نیمه جان او چند ساعت بعد در خرابه‌ای پیدا می‌شود.
رئیس اورژانس اجتماعی کشور در پایان تاکید کرد که این کودک از بیمارستان ترخیص و حمایت‌های روانی - اجتماعی از طریق اورژانس اجتماعی در جریان است.


بیشتر بخوانید: ماجرای قتل ندا دختر افغان در مشهد +عکس .
پیش از این مسعود فریادی، مسئول امور حوادث و زندانیان سفارت افغانستان در تهران در گفتگو با صدای افغان تاکید کرد که سفارت این موضوع را از طریق مراجع قضایی ایران و کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان پیگیری می‌کند.
مسعود فریادی، مسئول امور حوادث و زندانیان سفارت جمهوری اسلامی افغانستان در تهران با تأیید این حادثه می‌گوید که قضیه تحت بررسی پلیس و کمیشنری سازمان ملل در امورپناهندگان قرار دارد. به گفته وی، متأسفانه متهم قضیه هنوز دستگیر نشده است.
بر اساس گزارش‌های تأیید نشده‌یی که در صفحات اجتماعی منتشر شده، بهاره 5 ساله در کوچه جلوی خانه‌شان در خمینی شهر، مشغول بازی بوده که مرد متجاوز در فرصت مناسبت جلوی دهان او را گرفته و چشمش را می‌بندد و به خرابه‌یی که نزدیک خانه آن‌ها بوده، می‌برد و به او تجاوز می‌کند. به دنبال این رویداد، دختر 5 ساله بی‌هوش می‌شود و بعد از چند ساعت، همسایه بهاره او را پیدا کرده و به خانه آن‌ها می‌برد .با دیدن وضعیت بهاره، او را سریع به بیمارستان اشرفی اصفهانی انتقال می‌دهند.

ماجرای تجاوز به دختر افغان در خمینی شهر


به دنبال پخش گزارش‌های تأیید نشده‌یی در مورد تجاوز به یک دختر خردسال مهاجر افغانستانی در خمینی شهر اصفهان ایران، یک عضو خانواده این دختر ضمن تأیید این رویداد، از وعده مقام‌های پولیس برای پی‌گیری جدی این رویداد خبر می‌دهد.


بیشتر بخوانید: ماجرای قتل ستایش +عکس .
به گزارش آفتاب به نقل از خبرگزاری صدای افغان(آوا)، گزارش‌های تأیید نشده‌یی از روز چهارشنبه گذشته(9 جوزا) به این‌سو پیرامون تجاوز بر یک دختر مهاجر افغانستانی در خمینی شهر اصفهان در صفحات اجتماعی منتشر شد.
محمدرضا کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار صدای افغان(آوا) تأیید می‌کند که هفته گذشته برادرزاده‌اش، بهاره مورد تجاوز قرار گرفته است.
به گفته آقای کریمی، بهاره 5 سال دارد و هم‌اکنون از وضعیت بهداشتی خوبی برخوردار است.
اما وی در مورد جزییات این حادثه چیزی نمی‌گوید و خاطرنشان می‌کند که مقام‌های مسئول پلیس در خمینی شهر وعده داده‌اند که این موضوع را به صورت جدی مورد پی‌گیری قرار می‌دهند و به همین خاطر، آن‌ها در شرایط کنونی حاضر به رسانه‌یی کردن این حادثه و جزییات آن نیستند.
این در حالی است که وقوع این رویداد از چند روز به این‌سو عملا رسانه‌یی شده و در صفحات اجتماعی دست به دست شده است.
آقای کریمی افزود که منتظر پی‌گیری این حادثه از سوی نیروهای پولیس هستند، اما اگر وعده‌های آن‌ها عملی نشد و به نتیجه‌ نرسید، در آن صورت جزییات این حادثه را رسانه‌یی خواهند کرد.
او در پاسخ به سوالی در مورد هویت فرد متجاوز، گفت که هنوز این فرد شناسایی نشده است.

تجاوز به دختر افغان؛ واکنش سفارت افغانستان


به گزارش آفتاب، سایت اطلاعات روز روزنامه فارسی زبان افغانستان در این باره نوشت: مسوولان سفارت افغانستان در تهران می‌گویند که یک دختر پنج ساله‌ی افغان در ولایت اصفهان ایران مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است.
مجتبی نیکزاد، مسوول نشرات و روابط عمومی سفارت افغانستان در تهران این رویداد را در صحبت با روزنامه‌ی اطلاعات روز تأیید کرد و گفت که خانواده‌ی این کودک از این موضوع به سفارت افغانستان در تهران شکایت کرده است.
آقای نیکزاد گفت که این رویداد در«خمینی شهر» اصفهان رخ داده و تاکنون فرد متجاوز بازداشت نشده است.

دختران افغان قربانی تجاوز


این کودک پنج ساله افغان درحالی مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است که در ۱۴حمل (فروردین) امسال یک دختر هفت ساله افغان نیز مورد تجاوز قرار گرفته بود. متهم مرد ۴۱ ساله بود که پس از تجاوز، قربانی را به قتل رسانده بود.
این کودک هفت ساله ندا نام داشت و در یک صبح زود هنگامی برای گرفتن نان به نانوایی می‌رفت، در مسیر راه مورد تجاوز جنسی قرار گرفت. فرد متجاوز چند روز پس از آن از سوی پولیس بازداشت شد و به جرم خود اعتراف کرد.
داستان تجاوز به کودکان افغان در ایران تازگی ندارد. در سال ۱۳۹۵ خورشیدی نیز ستایش قریشی، یک دختر شش ساله افغان از سوی یک پسر هفده ساله ایرانی مورد تجاوز جنسی قرار گرفته و سپس به قتل رسیده بود. حکومت ایران قاتل ستایس قریشی را اعدام کرد.


عکس: بهاره؛ دختر افغان قربانی تجاوز


کد N1881989

وبگردی