آفتاب

بازدید اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از پژوهشگاه رویان

بازدید اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از پژوهشگاه رویان

نایب رییس و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عصر روز گذشته، ۳۰ اردیبهشت از پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی بازدید کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، قاسم احمدی لاشکی نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به اتفاق جمعی از اعضای این کمیسیون عصر روز یکشنبه 30 اردیبهشت از آخرین دستاوردهای پژوهشگاه رویان بازدید کردند.

در این بازدید دکتر طیبی رییس جهاد دانشگاهی با اشاره به خروج آمریکا از برجام و تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر استفاده از توان داخلی برای مقابله با دسیسه‌های دشمنان ضمن ارایه گزارشی از خدمات علمی و تحقیقات صنعتی جهاددانشگاهی در عرصه دفاع مقدس به رویکردهای این نهاد علمی برای تامین نیازهای داخلی اشاره کرد و گفت: محققان و دانشمندان جوان جهاددانشگاهی در کسب فناوری های روز حرف اول را می زنند و نیاز است دولت و مجلس با حمایت از دانش بومی شده، راه های رشد و توسعه داخلی را بیش از پیش هموار کنند.

وی در ادامه با اشاره به حمایت‌های این کمیسیون از فعالیت‌های نوآورانه جهاددانشگاهی در طول دوره‌های مختلف مجلس شورای اسلامی، گفت: مجموعه رویان به عنوان یکی از نمونه‌هایی است که با حمایت رهبری فرزانه نظام و سایر مسئولان توانسته است در این جایگاه رفیع ملی و بین‌المللی قرار گیرد.

رییس جهاددانشگاهی در این بازدید افزود: امیداوریم این حمایت‌ها با توجه به شرایط امروز کشور از سایر فعالیت‌های اثر گذار این نهاد بیش از گذشته انجام شود.

در ادامه دکتر شاهوردی رییس پژوهشگاه رویان گزارشی از نحوه شکل‌گیری این مجموعه و آخرین دستاوردهای تحقیقاتی ارایه داد.

گفتنی است، در این بازدید قاسم احمدی لاشکی، جبار کوچکی نژاد، حجت الاسلام علیرضا سلیمی، ذبیح الله نیکفر، محمد جواد ابطحی، محمود صادقی، سیدحمایت میرزاده و سید محمد بیرانوندی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حضور داشتند.

انتهای پیام

کد N1881883

وبگردی