آفتاب

مطالبات مزدی کارگران شهرداری اصفهان پرداخت نشده/روابط‌عمومی شهرداری: امروز حقوق اردیبهشت پرداخت می‌شود

مطالبات مزدی کارگران شهرداری اصفهان پرداخت نشده/روابط‌عمومی شهرداری: امروز حقوق اردیبهشت پرداخت می‌شود

کارگران شهرداری اصفهان با اعلام اینکه چند ماه معوقات مزدی پرداخت نشده دارند، از این تاخیر گله کرده‌اند اما روابط عمومی شهرداری می‌گوید: امروز حقوق اردیبهشتِ کارگران شهرداری پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران پیمانکاری شهرداری اصفهان از پرداخت نشدن چندین ماه معوقات مزدی گله‌مند هستند. این کارگران که در بخش‌های مختلف فضای سبز و پاکبانی کار می‌کنند، می‌گویند: از سال گذشته، بخشی از معوقات مزدی ما پرداخت نشده‌است.

از قرار معلوم این کارگران در شرکت‌های پیمانکاری مختلف مشغول به کار هستند.

با این وجود، روابط عمومی شهرداری اصفهان در این‌باره گفت: کارگران شهرداری اصفهان، معوقات مزدیِ چندانی ندارند؛ با این حال باید با خودِ شرکت‌های پیمانکاری مربوطه تماس بگیرید.

وی افزود: از نظر شهرداری اصفهان و امور مالی آن، همه چیز مرتب است و مطالبات مزدی پرداخت نشده، در کار نیست. امروز هم حقوق اردیبهشت ماهِ کارگران شهرداری اصفهان پرداخت می‌شود.

این اظهارات درحالی‌ست که روز گذشته (سی اردیبهشت)، کوروش محمدی (عضو شورای شهر اصفهان) در سی و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اعضای شورای شهر نمی‌توانند همه مشکلات را حل کنند. ما متوجه شده‌ایم برخی از کارگران و پرسنل زیرمجموعه شهرداری اصفهان از بهمن ماه سال گذشته حقوقی دریافت نکرده‌اند که بسیار دردآور است.

این عضو شورا تصریح کرد: پیش از این وظیفه وکالت خود را فراموش کرده بوده‌ام زیرا ده‌ها و صدها کارگر وجود دارند که چهار ماه است هیچ حقوقی دریافت نکرده‌اند اما در گذشته به راحتی از کنار این مسئله عبور کرده‌ام این درحالی است که این افراد به خوبی به وظیفه خود عمل کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد:از شهردار اصفهان و معاون مالی و اقتصادی او درخواست می‌کنم که تلاش کنند هرچه سریع‌تر، حقوق‌های معوقه کارگران پرداخت شود.

کد N1881560

وبگردی