آفتاب

برگزاری اولین جلسه شورای ۵۱ نفره با شهردار جدید تهران

برگزاری اولین جلسه شورای ۵۱ نفره با شهردار جدید تهران

یک عضو فراکسیون امید مجلس از برگزاری اولین جلسه شورای ۵۱ نفره امید (متشکل از اعضای مجمع نمایندگان تهران و اعضای شورای شهر) با شهردار و استاندار تهران خبر داد.

محمدرضا بادامچی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه «این شورا هر دو یا سه ماه جلسه دارند» اظهار داشت: شورای ۵۱ نفره امید تهران روز گذشته با استاندار و شهردار جدید تهران جلسه داشتند. در این جلسه سیاست‌های شهرداری مورد بحث قرار گرفت و تعاملی که بین شورا و اعضای مجمع وجود دارد، بررسی شد.

وی افزود: از جمله مسائلی که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت، محورها و پروژه‌های اولویت‌دار تهران بود. اکنون در این خصوص دو کمیته داریم یک کمیته راهبردی و دیگری برنامه‌ریزی است. در اینجا پروژه‌ها و برنامه‌های اولویت دار بررسی می شوند و به کمیته راهبردی گزارش می‌دهند بعد از آن ما همه به دنبال راه و چاه می گردیم که برای پیشبرد آن پروژه باید چه کنیم.

بادامچی با بیان اینکه «در این جلسه استاندار تهران گزارشاتی دادند» تصریح کرد: برخی فکر می کنند تهران از شهرهای دیگر خیلی بیشتر توسعه یافته‌تر است در حالی که این گونه نیست. برای مثال ۴۰ درصد از مدارس تهران دو شیفته هستند و مسائل بهداشتی و درمانی نسبت به وضعیت شهرهای دیگر از استاندارد پایین‌تری برخوردار است و بخش‌های خصوصی سرمایه‌گذاری در تهران خیلی ضعیف هستند.

انتهای پیام

کد N1881514

وبگردی