آفتاب
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی به ایلنا خبر داد:

نجات ۴۰ نفر از ساکنان یک ساختمان در حال حریق/مصدومیت یک آتش‌نشان

نجات ۴۰ نفر از ساکنان یک ساختمان در حال حریق/مصدومیت یک آتش‌نشان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از نجات ۴۰ نفر از ساکنان یک ساختمان در حال حریق در خیابان کاشانی خبر داد و گفت: در این حادثه یک آتش‌نشانان مصدوم شد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ۲:۵۱ بامداد امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان کاشانی، خیابان گلهای دوم به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه سه ایستگاه با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام می‌شود خاطرنشان کرد: محل آتش‌سوزی یک ساختمان ۵ طبقه ۱۰ واحدی بود که چندین دستگاه خودرو در پارکینگ پارک بود که چند دستگاه خودرو شامل یک دستگاه خودروی پورشه، یک دستگاه خودروی ۲۰۶ و همچنین یک دستگاه موتورسیکلت کاملا شعله‌ور بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: دود بسیار غلیظی پارکینگ و طبقات دیگر را فراگرفته بود و تعداد بسیاری از ساکنان در آن ساعت در وضعیت بسیار ناایمن گرفتار بودند.

ملکی بیان کرد: آتش‌نشانان سریعا به طبقه پارکینگ نفوذ کرده و همزمان با خاموش کردن آتش گروه‌‌‌های دیگر با دستگاه‌های تنفسی به طبقات بالایی رفته و افرادی را که گرفتار شده بودند به سطح پشت‌بام انتقال داده و از طریق پشت‌بام مجاور خارج کردند چند نفر نیز توسط آتش‌نشانان در همان محل نگه داشته شدند که پس از خاموش شدن آتش از طریق راه پله همان ساختمان خارج شدند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان حدود ۴۰ نفر از ساکنان این ساختمان را به سلامت از ساختمان خارج کردند تصریح کرد: یک نفر از آتش‌نشانان دچار مصدومیت جزیی شد. آتش‌نشانان به سرعت آتش را خاموش کرده و از سرایت آن به دیگر طبقات جلوگیری شد.

کد N1880701

وبگردی