آفتاب

همه چیز درباره انتقال تیام به الهلال/ خیالتان راحت؛ رودریگینیو آمد

همه چیز درباره انتقال تیام به الهلال/ خیالتان راحت؛ رودریگینیو آمد

بحثی در رسانه های عربستانی مبنی بر پیوستن تیام به این تیم وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، بدون تردید محبوب ترین استقلالی این روزهای فوتبال ما نزد هواداران آبی پوش کسی نیست جز ستاره سنگالی این تیم؛ مامه بابا تیام. بازیکنی که در 13 بازی، 12 گل برای تیم آبی پوش پایتخت زد و خیلی زود دل آبی دلان را ربود.

این مهاجم سنگالی در حالی پا به استقلال گذاشت که این تیم به شدت از نبود یک مهاجم تمام کننده رنج می برد و همین مساله باعث شد تا با زدن اولین گل، خیلی زود به ترکیب اصلی برسد. تیام که توسط استعدادیاب های یوونتوس و اینترمیلان هم پیش از این تایید شده بود با سه گلی که وارد دروازه ذوب آهن کرد موفق شد بهترین بازیکن هفته AFC شود.

تا به اینجا همه چیز خوب و عالی است اما نگرانی هواداران استقلال برای چیست؟ همه چیز از ادعای یکی دو رسانه آغاز شد. جایی که آنها عنوان کردند تیام با پیشنهاد 2 و میلیون دلاری یک تیم عربستانی که بعدا مشخص شد الهلال است؛ روبرو شده و در آستانه انتقال به این تیم قرار دارد.

برای پی بردن به صحت و سقم این مساله در رسانه ها و حتی پیج های هواداری عربستانی بررسی هایی صورت گرفت و از آخرین وضعیت این تیم عربستانی مطلع شدیم. سامی الجابر بعد از قبول کردن پست ریاست باشگاه، اعلام کرد خانه تکانی بزرگی در راه است و می خواهد تیمی ببندد که برای فصل جدید لیگ قهرمانان، مدعی اصلی قهرمانی باشد.

آنها خیلی زود با سرمربی خود قطع همکاری کردند و گزینه های متفاوتی برای سرمربی گری در این تیم عنوان شد. با این حال نامهایی چون گابریل ژسوس و فابیو کابرلی دو گزینه اصلی این تیم هستند و قرار است تا هفته آینده همه چیز مشخص شود.

رئیس مشهور باشگاه بیکار ننشسته است. او سه بازیکن تیم را در لیست مازاد قرار داد و با آنها خداحافظی کرد. این سه بازیکن عبدالله الزوری، فیصل درویش و ماجد النجرانی بودند. در ادامه اعلام شد که جلمین ریواس، مهاجم ونزوئلایی هلال هم دیگر مورد توجه باشگاه نیست و قراردادش پیش از پایان فسخ خواهد شد. اولین گزینه برای جایگزینی این بازیکن نایف هزازی بازیکن اسبق همین تیم الهلال بود. کسی که در رومانی مشغول بازی است و باشگاهش اجازه خروج را به او نداده است.

در اینکه الهلال به دنبال خرید مهاجم است هیچ شکی وجود ندارد اما تا به حال در هیچ رسانه ای بحث تیام مطرح نشده است. مهاجم استقلال با این تیم قرارداد دارد ولی با 200 هزار دلار، بند آزادی اش فعال می شود و می تواند این تیم را ترک کند. الهلالی ها در حال حاضر در آستانه امضای قرارداد با ستاره تیم کورینتیانس هستند. رودریگو ادواردو کاستا ملقب به رودریگینیو با مسئولان هلال به توافق اولیه هم رسیده است و این یعنی تا حد زیادی بحث جذب تیام منتفی خواهد بود. چرا که الهلال در حال حاضر و بدون در نظر گرفتن مهاجم ونزوئلایی 4 بازیکن غیر آسیایی دارد.

کد N1880352

وبگردی