آفتاب

تشکیل کمیته‌ای با حضور نمایندگان دو کشور با هدف توسعه ارتباطات آموزش فنی و حرفه‌ای

تشکیل کمیته‌ای با حضور نمایندگان دو کشور با هدف توسعه ارتباطات آموزش فنی و حرفه‌ای

منیر سانکاری از مسئولان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برای حضور در کنگره بین‌المللی همکاری‌های بین‌المللی آموزش فنی و حرفه‌ای دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، رایزن بازرگانی استرالیا با تاکید بر توسعه ارتباط بین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ایران و استرالیا پیشنهاد تشکیل کمیته‌ای با حضور نمایندگان دو کشور را داد تا بدین ترتیب از ظرفیت‌های آموزشی کشور استرالیا در حوزه آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای توسط کشور ایران برنامه‌ریزی شود.

منیر سانکاری در دیدار با معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از برگزاری کنگره همکاری‌های بین‌المللی آموزش فنی و حرفه‌ای به میزبانی کشور استرالیا در سال جاری خبر داد و گفت: این کنگره هر دو سال یک بار در یکی از کشورها برگزار می‌شود.

وی همچنین از مسئولان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برای حضور در این کنگره بین‌المللی دعوت کرد و افزود: حضور کشورها در  این کنگره فرصت خوبی است که مسئولان آموزش فنی و حرفه‌ای کشورهای مختلف در حوزه آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای تبادل نظر و گفتگو کنند.

وی در ادامه با اشاره با سیاست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ایران در استفاده از تجارب بین المللی در حوزه آموزش های فنی وحرفه ای گفت: علاقمند هستیم ارتباط خود را در این زمینه با کشور ایران توسعه دهیم.

کد N1880237

وبگردی