آفتاب

بررسی عملکرد پیام‌رسان‌های داخلی در کمیسیون امنیت ملی مجلس

بررسی عملکرد پیام‌رسان‌های داخلی در کمیسیون امنیت ملی مجلس

جلسات روز دوشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به بررسی عملکرد پیام‌رسان‌های داخلی با حضور مدیران عامل ذی‌ربط و بازدید از رآکتور هسته­‌ای تهران اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به پیمان مودت و همکاری در جنوب شرقی آسیا اعاده‌شده از سوی شورای نگهبان، فردا یکشنبه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بررسی می‌شود. در ادامه این جلسه  استماع نتایج سفر دوره‌­ای محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه درباره برجام هم انجام خواهد شد.

جلسات روز دوشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به بررسی عملکرد شبکه‌ پیام‌رسان‌های داخلی با حضور مدیران عامل ذی‌ربط و بازدید از رآکتور هسته­‌ای تهران اختصاص دارد.

سه شنبه اول خردادماه هم پس از بررسی و جمع‌بندی طرح‌ها و لوایح ارجاعی به کمیسیون، وزیر اطلاعات جهت بررسی و پاسخگویی به سوالات جمعی از نمایندگان در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حضور خواهد یافت.

جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد، حاجی دلیگانی و حسن نوروزی به ترتیب نمایندگان شاهین شهر و رباط کریم، احد آزادی­‌خواه نماینده رباط کریم و ملایر، امیر خجسته نماینده همدان، حسن کامران نماینده اصفهان، سیده فاطمه حسینی نماینده تهران و احمد سالک نماینده اصفهان از جمله نمایندگانی هستند که سوالات خود را مطرح خواهند کرد.

جلسه روز چهارشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی هم به استماع گزارش وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اختصاص دارد.

کد N1880100

وبگردی