آفتاب

قوچان‌نژاد: رقابت باعث افزایش کیفیت می‌شود/در فوتبال همه کار شدنی است

قوچان‌نژاد: رقابت باعث افزایش کیفیت می‌شود/در فوتبال همه کار شدنی است

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تمرینات حاضر است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا قوچان نژاد مهاجم لژیونر تیم ملی فوتبال ایران که به تازگی به تمرینات تیم ملی اضافه شده پس از پایان تمرین روز جمعه ملی پوشان در خصوص شرایط تیم ملی صحبت کرد.

قوچان نژاد در آستانه بازی مقابل ازبکستان گفت:«انگیزه زیادی داریم. همه ما از اینکه در تیم ملی هستیم، خوشحالیم و رفاقت بسیار بالایی در تیم ملی وجود دارد. هدف همه ما موفقیت ایران در جام جهانی است. رقابتی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی وجود دارد که برای کیفیت تیم بسیار خوب است. هرچه رقابت بازیکنان برای حضور در تیم ملی بیشتر می‌شود کیفیت تیم هم افزایش یافته و سطح بازی‌ها بالا می‌رود و این برای تیم ملی بسیار مثبت است. همه بازیکنان انگیزه دارند تا به جایگاه‌شان در تیم ملی دست پیدا کنند.»

مهاجم تیم هیرنفین ادامه داد« مهمترین چیز در تیم ملی عشق نیست و مهم موفقیت تیم ملی است. اینکه چه کسی بازی کند و چه کسی در تیم ملی بازی نکند با کی‌روش و کادر فنی است. به‌هرحال مهم این است که تیم ملی بتواند در جام جهانی نتیجه بگیرد.»

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در ادامه با اشاره به هم گروهی ایران با تیم‌های اسپانیا، پرتغال و مراکش در جام جهانی گفت:«درست است که گروه بسیار سختی داریم، اما در فوتبال همه کار شدنی است، سعی می‌کنیم فقط روی خودمان تمرکز کنیم می‌دانیم که سه بازی دوستانه خوب قبل از جام جهانی داریم که فرصت بسیار خوبی است تا بتوانیم آماده شویم.فضای اردو بسیار مثبت است و بچه‌ها یکی یکی اضافه می‌شوند.»

 

254 41

کد N1879881

وبگردی