آفتاب

تیتراژ «ماه عسل 97» با صدای بهنام بانی | دانلود تیتراژ ماه عسل 97

تیتراژ «ماه عسل 97» با صدای بهنام بانی | دانلود تیتراژ ماه عسل 97

تیتراژ «ماه عسل 97» را چه کسی می خواند؟ | برنامه ماه عسل در روزهای ماه رمضان پیش از غروب آفتاب از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد. گفته می شود آهنگ تیتراژ ماه عسل 97 را بهنام بانی خوانده است. جزییات تیتراژ ماه عسل 97 را در ادامه بخوانید...

فیلم: تیتراژ ماه عسل 97



جزییات تیتراژ ابتدایی ماه عسل 97


قطعه «ماه عسل» به آهنگسازی «حامد برادران» و خوانندگی «بهنام بانی»، با اخذ مجوزِ سازمان «صدا و سیما» منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
«ماه عسل» قطعه تازه ای برای تیتراژ ویژه برنامه «ماه عسل» در ماه مبارک رمضان است که به آهنگسازی «حامد برادران» و صدای «بهنام بانی» بر ترانه ای از «روزبه بمانی» اجرا شده است.
برادران همچنین، تنظیم این قطعه را بر عهده داشته، «احسان علیخانی» تهیه کننده و مؤسسه «آوای فروهر» ناشر آن بوده اند.

خواننده تیتراژ ماه عسل 97


در فضای مجازی خبری مبنی بر انتخاب خواننده تیتراژ «ماه عسل» منتشر شد. در این خبر آمده بهنام بانی، خواننده کشورمان، امسال با احسان علیخانی در ماه عسل همکاری می کند و قرار است تیتراژ ابتدایی ماه عسل 97 را بخواند.پیش از این در برخی خبرها، از بانی و شهاب مظفری به عنوان دو گزینه اصلی خوانندگی تیتراژ «ماه عسل» نام برده می شد.اولین برنامه «ماه عسل» فردا شب (پنجشنبه 27 اردیبهشت) ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می شود.

زمان پخش ماه عسل


برنامه «ماه عسل» چندسالی بود که به پیشواز ماه رمضان می‌رفت و در اولین قسمت به مرور برنامه‌های سال گذشته خود و همچنین مهمانانی که در این برنامه حضور داشتند، می‌پرداخت.

امسال این اتفاق از روز اول ماه رمضان (پنج‌شنبه، ۲۷ اردیبهشت‌ماه) صورت خواهد گرفت و قسمت اول «ماه عسل» به آنچه سال گذشته در این برنامه رخ داد، مربوط می‌شود. اکنون دکور این برنامه که هر سال توسط پیمان قانع ساخته می‌شود و همواره مورد توجه هم بوده، در حال ساخت است.

تیتراژ این برنامه هنوز قطعی نشده است. بهنام بانی و شهاب مظفری از جمله گزینه‌هایی بودند که برای تیتراژ این برنامه خوانده‌اند اما هنوز تصمیم نهایی برای انتخاب آن‌ها از سوی تلویزیون گرفته نشده است.
کد N1878995

وبگردی