آفتاب

قلعه‌نویی سرمربی سپاهان در فصل هجدهم

قلعه‌نویی سرمربی سپاهان در فصل هجدهم

شواهد و اتفاقات چند وقت اخیر نشان می‌دهد باید منتظر اعلام خبر توافق نهایی قلعه نویی با سپاهان باشیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سرنوشت امیر قلعه‌نویی در فصل هجدهم و تکلیف نیمکت سپاهان برای این فصل از رقابت‌ها یکی از علامت سوال‌های هفته‌های اخیر فوتبال ایران بوده است که اخبار ضد و نقیضی هم در مورد آن منتشر شده است و واکنش‌های مختلفی به همراه داشته است.

مسئولان سپاهان در طول این مدت تنها با اشاره به اینکه یک سرمربی "خاص" و با "کارنامه موفق" ایرانی گزینه مد نظر آنهاست و در این بین تمام گزینه‌هایی که مطرح شدند از الکساندر نوری گرفته تا علی دایی را تکذیب کردند ولی مقابل مطرح شدن نام قلعه‌نویی ترجیح دادند سکوت کنند تا مشخص شود گزینه مورد نظر آنها از نیمکت تیم همشهری می‌آید.

قلعه‌نویی هم در مصاحبه‌های خود هرگز احتمال سپاهانی‌ شدن خودش را رد نکرد و بارها به تمجید از این تیم و کادر مدیریتی باشگاه پرداخت و از دوران حضورش در جمع طلایی‌پوشان به نیکی یاد کرد. قلعه‌نویی در ادامه عنوان کرد که برنامه‌ای به باشگاه ذوب‌آهن داده است و در صورت عدم موافقت با آن به سایر گزینه‌ها فکر می‌کند.

این صحبت‌ها چند هفته است که مطرح می‌شود ولی خبری از توافق برای فصل جدید نیست و این اتفاق در حالی رخ داده که تمام تیم‌هایی که قصد ادامه همکاری با سرمربی خود را داشته‌اند تکلیفشان را روشن کردند، برانکو با پرسپولیس، شفر با استقلال، دایی با سایپا، جلالی با پیکان و... قراردادشان برای فصل هجدهم تمدید شده است ولی حتی خبری از توافق بین قلعه‌نویی و ذوب‌آهن هم منتشر نشده است تا مشخص شود احتمال جدایی زیاد است.

باشگاه ذوب‌آهن همیشه با محدودیت‌های مالی مواجه بوده و توانایی هزینه‌ کردن به اندازه‌ای که بتواند در فصل جدید پا به پای استقلال و پرسپولیس رقابت کند و در آسیا هم حرفی برای گفتن داشته باشد را احتمالا ندارد و در همین فصل گذشته هم سرمربی ذوبی‌ها به دلیل مشکلات مالی قید خیلی از خرید‌های خودش را مجبور شد بزند و بعید است در فصل جدید هم بودجه آنچنانی به تیم تعلق بگیرد.

از روز گذشته خبر توافق قعله‌نویی با سپاهان روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفته و توسط هیچکس هم به طور جدی تکذیب نشده و با توجه به شرایط به احتمال زیاد باید منتظر اعلام خبر توافق نهایی قلعه‌نویی با سپاهان باشیم.

سپاهان تیم بحران زده‌ای است که از سوی تماشاگرانش تحت فشار است و می‌خواهد به هر شکل ممکن در فصل جدید چهره یک مدعی به خود بگیرد و در این راه بودجه خوبی هم در اختیار دارد که نشان می‌دهد گزینه مناسبش قلعه‌نویی باشد و سرمربی کنونی ذوبی‌ها هم برای بازگشت به عرصه قهرمانی جایی بهتر از سپاهان پیش روی خود ندارد.

کد N1878945

وبگردی