آفتاب

تقدیر سازمان بازرسی شهرداری از سازمان مدیریت میادین میوه وتره بار

تقدیر سازمان بازرسی شهرداری از سازمان مدیریت میادین میوه وتره بار

سازمان بازرسی شهرداری از سازمان مدیریت میادین میوه وتره بار تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان بازرسی شهرداری تهران به دلیل موفقیت سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در برگزاری و اجرای طرح تخفیفات نوروزی و رضایتمندی ۷۰ درصدی شهروندان از سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار تقدیر کرد.

جواد شیرازی در این نامه همچنین درخواست کرد تا مقدمات لازم برای اجرای طرح تخفیفات ویژه ماه مبارک رمضان در سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار فراهم شود.

گفتنی است، براساس بررسی‌های به عمل آمده از سوی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، در طرح تخفیفات نوروزی که شامل ۶ قلم از محصولات پر مصرف سیب قرمز، سیب زرد، پرتقال تامسون و سیب زمینی، پیاز و گوجه فرنگی بوده، بیش از ۷۰ درصد شهروندان رضایت داشتند.

پاسخگویی ۹۷ درصدی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار به مطالبات شهروندان

 طبق ارزیابی‌های به عمل آمده از سوی سازمان بازرسی و پاسخگویی به شکایات سامانه ۱۸۸۸، در بین ۱۰ سازمان زیر مجموعه معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با کسب ۹۴.۱ امتیاز همچون سال‌های گذشته از عملکرد خیلی خوب برخوردار است.

 طبق ارزیابی سامانه ۱۸۸۸، سازمان مدیریت میادین به ۹۷.۲ درصد از پیام‌ها رسیدگی کرده و پاسخ صحیح، دقیق و موثر داده است، همچنین در شاخص‌هایی نظیر بهبود عملکرد کارگران در میادین و بازارهای میوه و تره بار نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد و در رعایت قیمت مصوب در میادین و بازارهای میوه و تره بار ۲۸ درصد افزایش داشت.

این ارزیابی بیانگر آن است که سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در سال ۱۳۹۶ نسبت به سال ۱۳۹۵ موفق به کسب رضایتمندی بالاتر شهروندان شد.

گفتنی است پیش از این، مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، طی پژوهشی که در میادین و بازارهای میوه و تره بار سازمان مدیریت میادین انجام داد، اعلام کرد شهروندان تهرانی از وضعیت و عملکرد این سازمان رضایت ۷۰ درصدی دارند که این پژوهش، ارزیابی سامانه ۱۸۸۸ را در بهبود عملکرد سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار تایید می‌کند.

کد N1878315

وبگردی