آفتاب

خدمت رسانی به مردم و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی وظیفه تمام ارگان های حاکمیتی است

خدمت رسانی به مردم و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی وظیفه تمام ارگان های حاکمیتی است

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید برای خدمت رسانی به مردم و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی وارد میدان تولید شده و در این راه گام های موثری برداشته است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلیمن محمدعلی شهیدی روز سه شنبه در حاشیه افتتاح شرکت تولید و پرورش دام سبک در شهرستان ورامین در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مهمترین برنامه های بنیاد شهید در خدمت رسانی به مردم و خانواده معظم شاهد و ایثارگر ، ورود به عرصه تولید است و افتتاح این مجتمع با این هدف صورت گرفته است.

وی افزود: پروژه های اقتصادی بنیاد شهید به آحاد جامعه به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران تعلق دارد تا خدمت رسانی به مردم و نظام ارتقاء پیدا کند.

شهیدی با اشاره به فعالیت سازمان اقتصادی کوثر وابسته به بنیاد شهید گفت: فعالیت های این سازمان در راستای کمک به اقتصاد کشور و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی صورت گرفته و توانسته تا بخشی از نیازهای خانواده معظم شهدا و ایثارگران را برطرف و فرصت های شغلی پایداری را ایجاد کند.

مرکز اصلاح نژاد و تکثیر هسته موادژنتیکی گوسفند و بز امروز با حضور وزیر جهاد کشاورزی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان ورامین افتتاح شد.

 

کد N1878098

وبگردی