آفتاب

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در حوزه گردشگری، بوم‌گردی و هتلداری توسعه می‌یابد

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در حوزه گردشگری، بوم‌گردی و هتلداری توسعه می‌یابد

علی آقاافضلی گفت: تدوین طرح تجهیز و راه‌اندازی کارگاه مدیریت تکنولوژی آب در راستای رفع بحران کم‌آبی از برنامه‌های اداره کل فنی و حرفه‌ای استان یزد در سال جاری است.

به گزارش ایلنا، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد ارائه طرح راه‌اندازی مرکز هتلداری را از برنامه‌های امسال این اداره کل بیان کرد و گفت: در صورت تامین اعتبار، مرکز کامل و جامعی در بافت تاریخی یزد راه اندازی خواهد شد.

علی آقا افضلی در اولین همایش هم اندیشی برنامه‌ریزی تعاملی سال 1397 مدیران کل ستادی و استانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور افزود: تدوین طرح تجهیز و راه اندازی کارگاه مدیریت تکنولوژی آب در راستای رفع بحران کم آبی،‌ برگزاری اولین دوره آموزشی گردشگری با عنوان راهنمای محلی با توجه به ثبت جهانی شهر یزد در یونسکو، ایجاد اتاق فکر و راه اندازی و افتتاح 5 سایت آزمون آنلاین از دیگر برنامه‌های این اداره کل در سال 97 است.

وی توجه ویژه به آموزش‌های روستائیان را از دیگر برنامه‌های مد نظر برای امسال بیان و تصریح کرد: نشست آموزش و توانمندی روستائیان با مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری با هدف نیازسنجی آموزشی روستائیان برگزار و نتایج نیازسنجی به این اداره کل اعلام شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد همچنین برگزاری دوره ویژه کافی شاپ (باریستا) برای کافی شاپ داران استان با همکاری آموزشگاه آزاد را دیگر برنامه سال جاری بیان کرد و گفت: همچنین اجرای طرح غربالگری و بیماریابی کارکنان که از سال 96 شروع شده  است در سال جاری ادامه می‌یابد.

کد N1877968

وبگردی