آفتاب

خسیف مقابل حسینی زانو زد؛ آزادی منفجر شد!

خسیف مقابل حسینی زانو زد؛ آزادی منفجر شد!

به گزارش ایلنا، شاگردان برانکو ایوانکووویچ بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 با جو عجیب در ورزشگاه آزادی آغاز کردند.

* هواداران قهرمان لیگ برتر استقبال بی نظیری از پر کردن سکوهای ورزشگاه داشتند و ضمن اینکه طبقه دوم برای ورود تماشاگران رایگان اعلام شده بود، عده زیادی از طرفدارانی که بلیت تهیه کرده بودند با تکمیل ظرفیت سکوها، قادر به ورود ورزشگاه نشدند.

* بازی با حملات پرسپولیس آغاز شده و بازیکنان این تیم موقعیت‌های بیشتری نسبت به حریفشان ایجاد کردند. برنده این دیدار حساس می‌تواند راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

* رضا صالح امیری، رئیس کمیته ملی المپیک هم به عنوان نماینده وزیر ورزش و جوانان در استادیوم حضور دارد و بازی شاگردان برانکو ایوانکوویچ با حریف قطری را از نزدیک تماشا می‌کند.

* دقیقه 22 بازی فرشاد احمدزاده با برخورد با مدافع الجزیره در محوطه جریمه حریف سرنگون شد که داور دستور به ادامه بازی داد و اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

* دقیقه 24 بازی مانند همیشه طرفداران متعصب این تیم یاد و خاطره کاپیتان ابدی‌شان هادی نوروزی را گرامی داشتند.

* دقیقه 32 سیامک نعمتی با حرکت در محوطه جریمه الجزیره تصمیم داشت یک پنالتی از داور بگیرد که این موجب اعتراض بازیکنان حریف شد و آنها خواستار نشان دادن کارن زرد به بازیکن پرسپولیس شدند.

* دقیقه 33 هواداران پرسپولیس به یکباره به تشویق بی امان محسن مسلمان که این بازی را با نیمکت نشینی آغاز کرده، کردند.

* دقیقه 34 فرشاد احمدزاده یکی از بهترین موقعیت‌های گلزنی در نیمه اول را از دست داد و با افسوس هواداران همراه شد.

* با مصدومیت علی خسیف و وقت کشی بی دلیل او طرفداران پرسپولیسی بیکار ننشستند و چندین بار تشویق ایسلندی را اجرا کردند.

* بازیگر مطرح سینما و تلویزیون تصمیم داشت به همراه همسرش که گریم مردانه داشت وارد ورزشگاه آزادی شوند که پس از شناسایی ماموران انتظامی بازداشت شد.

* در نیمه دوم این شاگردان برانکو بودند که همانند نیمه اول توپ و میدان را در اختیار داشتند و موقعیت‌های بیشتری خلق کردند. در دقیقه 51 سیامک نعمتی در محوطه جریمه الجزیره صاحب موقعیت شوتزنی شد و با یک ضربه تصمیم داشت گلزنی کند که توپ با دست بازیکن حریف برخورد کرد؛ بازیکنان پرسپولیس منتظر اعلام ضربه پنالتی بودند که داور چینی با دستور به ادامه بازی سکوهای ورزشگاه را به هم ریخت.

* صحنه مشکوک به پنالتی چند دقیقه دیگر هم تکرار شد و این بار هم نعمتی با تکل مدافع حریف سرنگون شد اما تصمیم داور ادامه بازی بود.

* وقت تلف کردن‌های سوال برانگیز بازیکنان الجزیره به خصوص دروازه بان آنها با شعارهای طرفداران پرسپولیس مواجه شد و اعتراض سکوها  بی امان بود.

* گلزنی احمد نورالهی جو استادیوم را زنده کرد اما چند دقیقه بعد دروازه بیرانوند باز شد تا برای دقایقی سکوت بر شور و شوق تماشاگران چیره شود.

* اولین تعویض برانکو در این بازی بشار رسن بود و این هافبک عراقی به جای وحید امیری در ترکیب جای گرفت. پس از این تعویض طرفداران برای دومین بار نام محسن مسلمان را صدا زدند و از سرمربی‌شان دستور بازی به هافبک خلاق را خواستار شدند.

* دقیقه 82 فرشاد احمدزاده فرصت مناسبی برای گلزنی داشت اما به دلیل اینکه فایز، مدافع الجزیره روی زمین افتاده بود از ضربه زدن امتناع کرد و با تکل بازیکن حریف داور مجبور شد دستور به توقف بازی بدهد و درگیری جزئی هم بین بازیکنان شکل گرفت.

* فشار حملات پرسپولیس در کنار تمارض بازیکنان و تصمیمات عجیب داور این مسابقه بالاخره در دقیقه 89 جواب داد و سیدجلال حسینی با ضربه‌ای دقیق دروازه علی خسیف را گشود تا ورزشگاه آزادی از شدت هیجان منفجر شود!

* در نهایت این مردان برانکو ایوانکوویچ بودند که موفق به کسب جواز صعود به دور بعدی رقابت‌ها شدند تا هواداران پرسپولیس شب فراموش نشدنی را تجربه کنند.

کد N1877618

وبگردی