آفتاب

ابطحی: سر جنازه‌ متعفن برجام سینه نزنیم/ پزشکیان: اظهارات شما مطابق نظر رهبری نیست

ابطحی: سر جنازه‌ متعفن برجام سینه نزنیم/ پزشکیان: اظهارات شما مطابق نظر رهبری نیست

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری ایلنا، محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی صبح امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی نسبت به نطق علیرضا رحیمی نماینده تهران که درباره برجام نکاتی را گفته بود اعتراض کرد و گفت: بعد از اعلام ترامپ مبنی بر خروج آمریکا از برجام، ما در مجلس اقدام به آتش‌ زدن پرچم آمریکا کردیم. آقایان در سایت‌ها گفته‌اند فرزندان ابطحی در آمریکا هستند در حالی که بنده سه پسر و یک دختر دارم که همه در خمینی‌شهر هستند، این فضا توسط فراکسیون امید راه افتاده است.

ابطحی ادامه داد: یکی از همکاران در سخنان خود، برجامی را تحویل شما داد که بنده نمی‌دانم این کار با کدام موازین شرعی و فقهی مطابقت دارد.

وی در پایان گفت: بیاییم چیزی که آقایان آن را رد کرده‌اند، دوباره سر جنازه‌اش سینه نزنیم که درست نیست. این برجام متعفن را باید دفن کرد، چرا در مجلسی که نماد عزت،‌ استقلال و شرف ملی است، چنین اقداماتی انجام می‌شود.

در ادامه مسعود پزشکیان که برای ساعاتی اداره جلسه مجلس را بر عهده داشت، در واکنش به تذکر ابطحی گفت:‌ اظهارات شما ربطی به مباحث مجلس ندارد و نظر شما فقط نظر عده‌ای از نمایندگان مجلس است و نظر سایر نمایندگان مجلس و حتی مقام معظم رهبری هم نیست.

کد N1876662

وبگردی