آفتاب

تن کاته: پرسپولیس تیم بزرگی است؛ ضد فوتبال بازی نمی کنیم/ بازگشت حسینی؟ درباره سوپرمن حرف می زنید؟!

تن کاته: پرسپولیس تیم بزرگی است؛ ضد فوتبال بازی نمی کنیم/ بازگشت حسینی؟ درباره سوپرمن حرف می زنید؟!

به گزارش ایلنا، هنک تن کاته سرمربی تیم الجزیره پیش از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: انتظار دارم بازی جذابی شود. می‌خواهیم به مرحله بعد برویم و بازی سختی داریم. به نفراتم اعتماد  دارم و امیدوارم تماشاگران بازی جذابی ببینند.

 وی در ادامه افزود: ما مشکلی نخواهیم داشت و می دانیم فردا چه اتفاقی رخ می دهد. چند بازی پرسپولیس را دیده ایم و نقاط قوت و ضعف این تیم را می دانیم. می خواهیم بازهم برنده باشیم. فوتبال 90 دقیقه است و می توانید در ثانیه اول یا آخر گل بزنید. ما تیمی کوچک از کشور کوچک هستیم اما پرسپولیس تیم بزرگی است. برای اولین بار به تهران آمده ام . ایران کشور زیبایی است. می دانیم هواداران زیادی می آیند و توقع فراوانی دارند. پرسپولیس فردا این مشکل را خواهد داشت اما ما خیر.

سرمربی الجزیره همچنین ردباره احتمال وقت کشی بازیکنان الجزیره و اینکه او چنین تفکری دارد یا خیر بیان داشت: من از اروپا آمده ام. در بازی رفت اتفاق برعکس رخ داد. ما جوانمردانه بازی می کنیم. شاید دفاع کنیم اما ضد فوتبال خیر. تیم جوانی دارم و وقت کشی در فلسفه من نیست. بازی پاکی را به نمایش می گذاریم.

وی درباره حضور سید جلال در ترکیب پرسپولیس تصریح کرد: شما درباره سوپرمن حرف می زنید؟ من برای او و همه بازیکنان پرسپولیس احترام زیادی را قائل هستم.

 سرمربی الجزیره درباره حضور تماشاگران پرسپولیس در ورزشگاه اذعان داشت: به بازیکنان من نیروی مضاعف می دهد. خودم هم همین جو را تجربه کرده ام. از حضور تماشاگران استقبال می کنیم.

 کاته در پایان در پاسخ به این سوال که کیفیت کدام بازیکن پرسپولیس بیشتر مدنظر او بوده است گفت: خوب نیست از یک نفر نام ببرم. پرسپولیس به خوبی مدیریت می شود. بازیکنان با هم هماهنگ هستند. بهتر است که از یک بازیکن نام نبریم. شماره 88، 10 و 2 هم خوب هستند. در تیم ملی تان هم جهانبخش و قوچان نژاد خیلی خوب هستند. وقتی گفتم سوپرمن برداشت بدی نشود. در یک تیم همه برای موفقیت تلاش می کنند. ما از بازیکن و تیمی نمی ترسیم و کارمان را انجام می دهیم.

کد N1876580

وبگردی