آفتاب

ازدواج مجدد مهسا ملک مرزبان + عکس | همسر دوم خانم مجری کیست؟

ازدواج مجدد مهسا ملک مرزبان + عکس | همسر دوم خانم مجری کیست؟

ازدواج مجدد مهسا ملک مرزبان + عکس | مهسا ملک مرزبان مجری معروف تلویزیون با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود خبر از ازدواج مجدد خود داد و نوشت: ....

مهسا ملک مرزبان متولد 1353 در تهران، مجری است . اوفارغ التحصیل لیسانس رشته مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد اسلامی سال 1375 است، یک تجربه ناموفق زناشویی با مجری معروف دارد.
در حوزه ترجمه و روزنامه نگاری
از سال 1375 ترجمه را با همکاری با مطبوعات و ماهنامهٔ فیلم- ویدئو، هفته نامهٔ مهر و روزنامهٔ زن شروع کرد و ترجمه هایش در ماهنامهٔ صنعت سینما، کارنامه، داستان، شوکران، آزما و سایر نشریات سینمایی و ادبی به چاپ رسیده است. د ر 1376 اولین کتابش به نام "فانی و الکساندر" نوشتهٔ اینگمار برگمان در مجموعهٔ "صد سال سینما، صد فیلمنامه" چاپ شد.
وی مترجم رسمی شبکهٔ مستند سیماست.
مهسا ملک مرزبان در حوزه رادیو و تلویزیون نیز از سال 1380 فعالیت خود را شروع کرد، برنامه آفتاب مهربانی از شبکه جام جم اولین اجرای او بود.
ازدواج و طلاق
مهسا ملک مرزبان با شهرام شکییا شاعر طنزپرداز و مجری تلویزیون ازدواج کرد و صاحب یک پسر بنام علی می باشند، این زوج در سال 1385 از یکدیگر طلاق گرفتند.
ازدواج مجدد خانم مجری
مهسا ملک مرزبان مجری معروف تلویزیون با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود خبر از ازدواج مجدد خود با علی باقری داد و نوشت:
ثبت شد در اردیبهشتی از زیباترین ماه‌های سال، به تاریخ ۱۳۹۷/۲/۲۰ .
باشد که بماند به دوستی، معرفت و عشق...

http://www.aftabir.com
کد N1875770

وبگردی