آفتاب

کشف ۵۱ قبضه سلاح جنگی از متخلفان عرصه محیط زیست در سال ۹۶

کشف ۵۱ قبضه سلاح جنگی از متخلفان عرصه محیط زیست در سال  ۹۶

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست با اشاره هم به کشف ۵۱ قبضه سلاح جنگی از متخلفان عرصه محیط زیست در سال ۱۳۹۶ اظهار کرد: در مقایسه با ۷۴ قبضه سلاح جنگی کشف شده در سال ۱۳۹۵، کاهش ۳۲ درصدی در این بخش را شاهد بودیم.

به گزارش ایسنا جمشید محبت خانی با اشاره به تلاش‌های محیط بانان برای حفظ سرمایه و منابع طبیعی کشور گفت: در سال ۱۳۹۶ با تلاش مجموعه یگان حفاظت سازمان محیط زیست ۱۱۲۰ قبضه سلاح غیر مجاز کشف شد که این میزان در مقایسه با ۹۲۵ مورد قبضه سلاح کشف شده در سال ۹۵، ۲۲ درصد افزایش داشت.

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست در خصوص میزان سلاح مجاز کشف شده از متخلفان با اعلام آمار کشف ۳۷۱۷ قبضه سلاح در سال ۱۳۹۶، از افزایش ۱۳ درصدی این آمار در مقایسه با ۳۲۸۲ قبضه سلاح مجاز کشف شده در سال ۱۳۹۵ خبر داد.

وی درباره تعداد متخلفان عرصه محیط زیست در سال ۱۳۹۶ گفت: تعداد کل متخلفان شناسایی شده در سال گذشته ۱۳ هزار و ۳۹۵ مورد بود که در مقایسه با آمار ۱۱ هزار و ۶۵۴ نفر متخلف سال ۱۳۹۵ ، رشدی ۱۵ درصدی داشت.

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست از رشد ۴۱ درصدی تخلف‌های ثبت شده در سال ۱۳۹۶ خبر داد و اظهار کرد: تعداد کل تخلف ثبت شده در سال گذشته ۱۲ هزار و ۲۴ مورد بود در حالی‌که در سال ۱۳۹۵، ۸۵۴۶ مورد تخلف به ثبت رسیده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست (پام) محبت خانی درباره تعداد اخطاریه‌های آلودگی‌های زیست محیطی در سال ۱۳۹۶ نیز گفت: ۴۵۵۳ مورد اخطار در سال ۱۳۹۶ داشتیم که در مقایسه با ۳۱۶۹ اخطار در سال ۱۳۹۵، رشدی ۴۴ درصدی داشت.

انتهای پیام

کد N1875678

وبگردی