آفتاب
رئیس اداره HSE منطقه۲۱ از بازدیدهای مستمر و گام به گام کارشناسان این اداره از بوستان های سطح منطقه با هدف ارتقای سطح "شاخص های HSE شهروندی" خبر داد.

ارتقای سطح "شاخص HSE" در بوستان های ورودی غربی پایتخت

ارتقای سطح "شاخص HSE" در بوستان های ورودی غربی پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، مسلم زارعی رئیس اداره HSE این منطقه ضمن بیان اهمیت موضوع ایمنی در بوستان ها در راستای ارتقای سطح "شاخص های HSE شهروندی" گفت: با هدف بررسی و تجزیه و تحلیل عدم انطباق های شناسائی شده و کاهش موارد خطر آفرین و نهایتا ایجاد "بوستان های ایمن" بازدید و پایش مستمر بوستان های سطح منطقه۲۱ با مشارکت کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مناطق ۱و۴ عملیاتی تهران در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: بازرسی ها و مراحل ممیزی دقیق و نقطه به نقطه کلیه بوستان های سطح منطقه۲۱ در دستور کار اداره HSE قرار گرفته و موارد عدم انطباق شناسایی شده و در قالب دستورالعمل ایمنی هر بوستان به مسئولین ذیربط جهت رفع هرچه سریعتر آنها گزارش داده خواهد شد تا بوستان های منطقه۲۱ در نیمه نخست سال جاری میزبانی بهتری از شهروندان ساکن و همچنین جمعیت شناور سطح این منطقه داشته باشند.

زارعی در پایان خاطر نشان کرد: ایمن بودن تابلوهای برق و پایه چراغ های موجود در بوستان ها، سالم بودن کف پوش و وسائل بازی کودکان، وضعیت سرویس های بهداشتی، ایمنی آبنماها، سلامت آب شرب، وضعیت ایمنی و آتش نشانی بوستان ها و ... از اولویت های مدنظر ناظرین ایمنی در این بازدیدهای مستمر و گام به گام است.

کد N1875371

وبگردی