آفتاب

مسابقات مناظره نوعی تمرین و مهارت در تقویت بیان کلامی دانشجویان است

مسابقات مناظره نوعی تمرین و مهارت در تقویت بیان کلامی دانشجویان است

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان هرمزگان گفت: مسابقات مناظره نوعی تمرین و مهارت در تقویت بیان کلامی محسوب می‌شود که این امر به‌ طور نسبتاً بالایی بر مهارت‌های بیانی اثر گزار خواهد بود.

دکتر موسی جاودان در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص تأثیر مسابقات مناظره دانشجویی در ارتقای فرهنگ سیاسی دانشجویان افزود: هریک از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ارائه‌شده به‌ نوبه خود تأثیر شگرفی بر وضعیت فرهنگی سیاسی دارند؛ لذا این برنامه‌ها تا تأثیر زیادی می‌توانند در پذیرش نظرات یکدیگر، نحوه دفاع محترمانه از نظرات خود داشته باشند.

وی با بیان اینکه مسابقات مناظره نوعی تمرین و مهارت در تقویت بیان کلامی محسوب می‌شود که این امر به‌طور نسبتاً بالایی بر مهارت‌های بیانی اثر گزار خواهد بود، تصریح کرد: در صورت ارائه مناسب دانشجویان در این رقابت‌ها می‌شود نسبت به شناسایی و معرفی استعدادهای دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها اقدام کرد.

جاودان در خصوص راهکارهای بهتر برگزار شدن این مسابقات و فراگیر شدن در سطح دانشگاه‌های کل استان خاطرنشان کرد: از طریق فراخوان، شناسایی، در نظر گرفتن پاداش‌های مؤثر، معرفی از طریق رسانه‌های رسمی و شرکت مسئولین بلندپایه استان در این برنامه می‌توان نسبت به برگزاری هرچه بهتر آن امیدوار بود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان هرمزگان عنوان کرد: این مسابقات در صورت تمایل، برنامه‌ریزی صحیح و حمایت مادی و معنوی می‌تواند در سطح سایر سطوح جامعه دانشگاهی و فرهنگی استان نیز برگزار شود.

انتهای پیام

کد N1875315

وبگردی