آفتاب
عصر امروز به دلیل آتش سوزی ساختمان مسکونی واقع در پشت تالار مولوی و پردیس دانشگاه تهران و انتقال دود آن برای حفظ ایمنی مخاطبان اجراهای جشنواره تئاتر دانشگاهی متوقف و با تأخیر به صحنه می رود.

دود آتش به جشنواره تئاتر دانشگاهی رسید/ تالار مولوی در امنیت کامل

دود آتش به جشنواره تئاتر دانشگاهی رسید/ تالار مولوی در امنیت کامل

امیرحسین حریری مدیر تالار مولوی درباره آتش سوزی رخ داده در حوالی این مجموعه تئاتری و توقف اجراهای جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی، به خبرنگار مهر گفت: یکی از طبقات ساختمان پشت تالار مولوی که دسترسی اش از میدان انقلاب اسلامی و جنب سینما بهمن است و ساختمانی مسکونی است، گرفتار حریق شد و دود زیاد این حریق وارد پردیس دانشگاه تهران شد.

وی با اشاره به حضور به موقع نیروهای آتش نشانی و انجام مراحل پایانی اطفاء حریق، تأکید کرد: برای ایمنی بیشتر، تمام هنرمندان و دانشجویان حاضر در سالن را تخلیه شدند تا ایمن سازی کامل توسط عوامل آتش نشانی نیز انجام شود. هیچ خطری مرکز تئاتر مولوی و مخاطبان حاضر در آن را تهدید نمی کند و همه هنرمندان و دانشجویان در فضای باز این مرکز حضور دارند.

مدیر تالار مولوی ادامه داد: اجراهای جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی نیز امروز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت در مرکز تئاتر مولوی به صحنه می روند که البته به خاطر تخلیه سالن، اجراها با تأخیر همراه خواهند بود.

کد N1875198

وبگردی