آفتاب

اصلاح طلبم؛اما شهر را سیاسی اداره نمی‌کنم/شهرداری تهران آرامش می‌خواهد

اصلاح طلبم؛اما شهر را سیاسی اداره نمی‌کنم/شهرداری تهران آرامش می‌خواهد

سرپرست شهرداری تهران و یکی از کاندیدای تصدی این پست با اشاره به اینکه پس از فراز و نشیب های اخیر، شهرداری تهران ارامش می‌خواهد، گفت: اصلاح طلبم؛ اما شهر را سیاسی اداره نخواهم کرد.

سمیع الله حسینی مکارم در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح برنامه خود برای مدیریت شهری در صورت انتخاب برای تصدی پست شهرداری تهران گفت: اصلاح طلبم و همیشه در کنار دکتر نجفی بوده‌ام.

وی با بیان اینکه معاون وزیر آموزش و پرورش در دولت اصلاحات بوده است، گفت: معاون سازمان میراث فرهنگی در دولت آقای روحانی بودم و دفاع من از دولت و اصلاح طلبان در همین چند ماه گذشته در شهرداری محرز و مبرز است.

هیچ گاه با آقای قالیباف ارتباطی نداشته‌ام

[p]سرپرست شهرداری تهران اظهار کرد: در بحث زنان بخشنامه‌ای ابلاغ کردم که در تمامی مناصب شهرداری از حضور زنان استفاده شود. در بحث جوانان در حال نگاشتن چنین بخشنامه‌ای هستم و می‌خواهم به تمام زوایای آن توجه شود به همین خاطر نخواستم تنها رفع تکلیف باشد. اگر شورای شهر تهران مجددا به بنده اعتماد کند اولین بخشنامه ای که ابلاغ خواهم کرد در بحث جوانان خواهد بود و اگر هم که این فرصت را نداشتم این طرح را به شهردار محترم تهران تقدیم خواهم کرد.
 
وی تاکید کرد: بعضی وقتها فراموش می کنیم تهران پایتخت کشور است، این شهر نیازمند آرامش و آسایش است و نباید درگیر حواشی مختلف شود. بیاییم باهم آرامش را به شهر برگردانیم.
انتهای پیام

کد N1875166

وبگردی