آفتاب

پیام تشکر رییس دانشگاه فرهنگیان از تشریف فرمایی رهبر انقلاب

پیام تشکر رییس دانشگاه فرهنگیان از تشریف فرمایی رهبر انقلاب

به گزارش ایلنا، متن پیام تشکر رییس دانشگاه فرهنگیان به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای(ادام الله وجوده)

سلام علیکم

 با آرزوی توفیق، سلامتی و بهروزی برای حضرتعالی

در هفته پاسداشت مقام معلم در سال مزین به شعار زیبا و بسیار هوشمندانه "حمایت از کالای ایرانی" و در ایام گهر بار ماه پاکی ها "شعبان المعظم" نظام آموزش و پرورش و دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی شاهد اتفاق بسیار مبارک قدوم حضرتعالی به دانشگاه فرهنگیان به منظور تفقد، تجلیل و تکریم "روز و مقام معلم"بوده است.

این رویداد زیبا و امید بخش در فصل بهار، دل های هزاران معلم، استاد، دانشجومعلم، دانش آموز، همکار و مدیر را بهارینه کرد و بهار تعلیم و تربیت را معطر نمود.

ارشادات، تحلیل ها، استماع دقیق سخنان همکاران و بیانات راهگشای معظم له ما را به وجد و عزت متزاید رساند.

مطالبات به حق و اشارات قویم و سدید حضرتعالی در ارتقای کیفیت آموزش و پرورش و معلمان و پاسخگویی به نیاز تربیت معلم در دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی، تأکید بر عملیاتی نمودن سند تحول بنیادین و تصریح در حمایت همه جانبه دولت، مجلس و مدیران سازمان های برنامه و بودجه و امور اداری و استخدامی و کمیسیون های آموزشی و شوراهای دست اندر کار در حمایت از دستگاه آموزش و پرورش و دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی را به فال نیک می گیریم و انشاءالله با عنایت به سنگین شدن وظیفه ما و با دعای حضرتعالی و مساعدت دستگاه های ذیربط  به حول و قوه الهی در دیدارهای بعدی کارنامه ای فرایندی از برنامه های در حال اجرا وفق مطالبات به حق و داهیانه آن رهبر فرهنگی و وسیع النظر ارائه نماییم.

بنده به عنوان معلمی خدمتگزار در نظام تعلیم و تربیت و به نیابت از مجموعه شریف دانشگاه فرهنگیان(دانشگاه جامع تربیت معلم) مجددا مراتب تقدیر و تشکر خویش را از این حضور پر ثمر و مملو از خیر و برکت ابراز و برای سلامتی و طول عمر شریفتان دست نیاز و انابت به درگاه احدیت بلند می کنم.

همچنین شایسته است سپاس خود را نسبت به حمایت و همراهی های برادر فرهیخته و مخلص جناب آقای بطحایی وزیر محترم آموزش و پرورش و همچنین جناب آقای دکتر غلامی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری و مدیریت محترم بیت معظم له اعلام دارم.

رهبرا و مقتدای ما:

حمایت و هدایت و حضورتان در دانشگاه فرهنگیان و دستگاه آموزش و پرورش در بهار ۱۳۹۷ و هفته بزرگداشت مقام معلم، فصلی جدید و برگی زرین و جاودان در اذهان حاضران و مخاطبان و ناظران و آیندگان به جای گذاشت.

 تداوم این حمایت ارزشمند و نگاه بی همتا به آموزش و پرورش تا تحقق اهداف بلند و فاخر و شایسته و طراز نظام مقدس جمهوری اسلامی موجب امتنان است.

ایدکم الله بفضله و نصره

و من الله التوفیق و علیه التکلان

حسین خنیفر

۱۳۹۷/۲/۱۹

کد N1875042

وبگردی