آفتاب

سریال ماه رمضان 97 شبکه 3؛ رهایم نکن | عکس: بازیگران سریال رهایم نکن

سریال ماه رمضان 97 شبکه 3؛ رهایم نکن | عکس: بازیگران سریال رهایم نکن

سریال ماه رمضان 97 شبکه 3؛ رهایم نکن | ماه رمضان 97 به زودی از راه می رسد. تلویزیون برای ماه رمضان 97 مانند سال های گذشته سریال های ویژه ای آماده پخش دارد. سریال رهایم نکن به کارگردانی محمد مهدی عسگر پور از شبکه 3 سیما پخش می شود. امین تارخ، فریبا متخصص، مارال فرجاد، محمدرضا هدایتی و .... از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش می کنند.


سریال رهایم نکن


به گزارش آفتاب، علی پورکیانی؛ تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «رهایم نکن» با تایید این خبر گفت: عنوان این سریال به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور از «دستت را به من بده» به «رهایم نکن» تغییر یافت و همچنین قرار است ماه رمضان از شبکه سه سیما پخش شود.

وی افزود: هم اکنون گروه مشغول گرفتن سکانس‌هایی از این مجموعه در لاهیجان هستند. همچنین مراحل فنی نیز به طور همزمان انجام می‌شود. تلاش می‌کنیم تصویربرداری سریال تا اوایل ماه رمضان به پایان برسد.

محمدمهدی عسگرپور پیش از این ساخت سریال‌های موفق تلویزیونی همچون «جراحت»، «نفس گرم»، «شیدایی»، «گلهای گرمسیری» و ... را برعهده داشته است.

عکس بازیگران سریال رهایم نکن



بازیگران سریال رهایم نکن



عکس بازیگران سریال رهایم نکن



بازیگران سریال رهایم نکن



عکس بازیگران سریال رهایم نکن



در این مجموعه، امین تارخ، فریبا متخصص، محمدرضا هدایتی، مریم بوبانی، مارال فرجاد، نیما شعبان نژاد، دنیا مدنی، بابک بهشاد، علی استادی، معصومه قاسمی‌پور، شیرین آقاکاشی، رحمان باقریان، کاظم هژیر آزاد، حسین ملکی و ... به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان «رهایم نکن» آمده است: رسول تولایی به عنوان بزرگتر، محبوب و مورد اعتماد چند خانواده است. این اعتماد به واسطه بازخوانی گذشته خدشه‌دار می‌شود.خانواده‌هایی که هر کدام با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند و در پی یافتن مقصر اصلی هستند.

http://www.aftabir.com
کد N1874746

وبگردی