آفتاب

ذوالفقارنسب: پرسپولیس به مرحله بعد صعود می‌کند

ذوالفقارنسب: پرسپولیس به مرحله بعد صعود می‌کند

ایسنا نوشت: یک کارشناس فوتبال می‌گوید سرخابی‌های پایتخت در بازی برگشت رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به حمایت هواداران‌شان نیازمندند.

بیژن ذوالفقارنسب، کارشناس فوتبال درباره عملکرد تیم‌های ایرانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: خیلی خوشحالم که سه تیم از مرحله گروهی این رقابت‌ها صعود کردند. این نشان‌دهنده ظرفیت و توانایی فوتبال ایران است.

او گفت: پرسپولیس در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به علت محرومنیت و مصدومیت‌ها فراز و نشیب‌های گوناگونی را تجربه کرد. تیم الجزیزه تیم دست و پا بسته‌ای نبود البته من بسیار خوش بین هستم که پرسپولیس این مرحله را پشت سر می‌گذارد.

او درباره حضور نداشتن محسن مسلمان در ترکیب تیم پرسپولیس نیز اظهار کرد: بازیکن‌ها باید تابع باشگاه و کادر فنی تیم باشند. می‌توان گفت این کار نوعی مدیریت تیم است.

این کارشناس فوتبال هم‌چنین درباره دیدار ذوب آهن و استقلال اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود. در لحظاتی سازماندهی خط دفاعی استقلال انسجامش را از دست داد و با دریافت یک گل از روی نقطه پنالتی بازی را واگذار کرد.

او در پایان گفت: استقلال همانند پرسپولیس در بازی برگشت به حضور و حمایت هوادارانش نیاز دارد. امیدوارم هر تیمی که ظرفیت و قابلیت بیش‌تری را دارد به مرحله بعدی صعود کند.

 

256 41

 

کد N1874492

وبگردی