آفتاب

قدردانی دفتر رئیس جمهور از استقبال مردم خراسان رضوی از دولت

قدردانی دفتر رئیس جمهور از استقبال مردم خراسان رضوی از دولت

پایگاه اطلاع رسانی دولت نوشت:دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی با قدردانی از استقبال گرم، صمیمی و آگاهانه مردم شریف استان خراسان رضوی از کاروان دولت تدبیر و امید، اظهار امیدواری کرد که با توجه به ظرفیت‏ های بالفعل و بالقوه استان، افتتاح و اجرای پروژه‏ های بزرگ زیربنایی و توسعه‏ ای در حوزه‏ های مختلف که در این سفر انجام شد، تحولی مطلوب در راستای توسعة پایدار و افزایش رفاه و آسایش مردم لایق این استان انجام پذیرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‏ الله الرحمن الرحیم

در ایام پرفضیلت ماه شعبان، استقبال گرم، صمیمی و آگاهانه مردم شریف استان خراسان رضوی از کاروان دولت تدبیر و امید که جلوه دیگری از اقتدار، اتحاد و یکپارچگی ملی را خلق کرد؛ نشانه‏ای روشن از همگامی و عزم راسخ مردم آن خطه مقدس در حمایت از خادمان خود است.

انوار وجود مبارک و مطهر ثامن‏ الائمه حضرت امام رضا(ع)، به اقلیم خراسان عظمت و جایگاه رفیعی در تاریخ اسلام و ایران داده است. به واسطه این گنجینه معنوی، دیدار کاروان دولت از آن استان و زیارت بارگاه ملکوتی امام رئوف همواره، توفیقی بزرگ و سفری راهگشا بوده و خواهد بود.

استان خراسان رضوی در کنار ویژگی بی‏ نظیر معنوی و ظرفیت‏ های تاریخی، فرهنگی و طبیعی خود برای جذب گردشگر؛ دارای مراکز گوناگون صنعتی، بازرگانی، کشاورزی و مراکز آموزش و نشر علوم است که همه این موارد بیانگر وجود شرایط مطلوب برای نهادینه‏ سازی توسعه پایدار و پیشرفت همه­ جانبه این استان است.

با توجه به این ظرفیت‏ های بالفعل و بالقوه، دولت امیدوار است با افتتاح پروژه­ های بزرگی همچون زنجیره صنعت فولاد خراسان در شهرهای سبزوار و نیشابور، ارتقاء بهره­ برداری مصرف آب کشاورزی، خطوط ریلی جدید شهری و عملیاتی شدن طرح‏ های منطبق با نیازهای مردم استان همچون بازسازی و نوسازی بافت­های فرسوده و رفع مشکل حاشیه­ نشینی به ‏ویژه در مشهد مقدس و سایر پروژه ‏های بزرگ زیربنایی و توسعه‏ ای در حوزه‏ های مختلف که در این سفر به تصویب رسید؛ تحولی مطلوب در راستای توسعه پایدار و افزایش رفاه و آسایش مردم لایق این استان صورت پذیرد.

برخود فرض می‏دانیم به پاس استقبال گرم و صمیمانه مردم استان و بویژه مردم شریف شهرستانهای سبزوار و نیشابور از کاروان دولت تدبیر و امید، از همه اقشار مردم، علمای اعلام، شخصیت‏ های علمی، سیاسی، نظامی و فرهنگی، خانواده‏ های معزز شهیدان و ایثارگران، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و اصحاب رسانه که در این سفر یار و میزبان شایسته کاروان دولت تدبیر و امید بودند، تشکر و قدردانی ‏کنیم.

امیدواریم در سایه عنایات الهی و رهنمودهای مقام معظم رهبری و همیاری آحاد مردم، در سالی که «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده است، بیش از پیش شاهد نشاط اجتماعی، رونق اقتصادی و ارتقاء سطح زندگی مردم عزیز آن دیار باشیم.

2727

کد N1873643

وبگردی