آفتاب

پایان اعتراض دو روزه کارگران شرکت حمل ونقل خلیج فارس در تهران

پایان اعتراض دو روزه کارگران شرکت حمل ونقل خلیج فارس در تهران

به گزارش خبرنگار ایلنا، منابع خبری ما در این واحد حمل ونقل جاده‌ای گزارش کردند: معترضان از کارگرانی هستند که طی روز‌های ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه در واکنش به پرداخت نشدن بیش از سه ماه مزد معوقه و همچنین بلاتکلیفی که از زمان خصوصی‌سازی این واحد تولیدی به آن دچار شده‌اند، اعتراض کرده بودند.

گفته می‌شود؛ این تجمع اعتراضی حوالی ساعت ۹ صبح روز گذشته آغاز شد و در ‌‌نهایت حوالی ساعت ۱۷ و سی دقیقه عصر با وعده مسئولان سازمان خصوصی‌سازی خاتمه یافت.

این کارگران که شمار آن‌ها تا ۴۰۰ نفر برآورد می‌شود، به ایلنا گفتند: روز گذشته همزمان با تجمع مقابل ساختمان خصوصی‌سازی برای پیگیری مطالبات مزدی خود با مراجعه به کلانتری ۱۳۲ شهرک غرب که در جوار سازمان خصوصی‌سازی واقع شده است، از مسئولان انتظامی کشور درخواست استمداد کردیم که در ‌‌نهایت مسئولان خصوصی‌سازی جلسه‌ای را به‌صورت حضوری با آن‌ها ترتیب دادند.

به گفته آنان، مسئولان ارشد سازمان خصوصی‌سازی با گوش دادن به سخنان و مشکلات آنان، وعده پیگیری خواسته‌ای کارگران را تا چند روز آینده دادند.

کارگران تصریح کردند: خواسته ما پرداخت مطالبات معوقه مزدی و واگذاری دوباره شرکت به بخش خصوصی جدید است که این امکان قرار است با باز شدن نماد فروش در شرکت بورس فراهم شود.

کارگران این واحد حمل ونقل جاده‌ای می‌گویند: همه کارگران شرکت حمل ونقل خلیج فارس که از شهرستان اسلامشهر راهی تهران شده بودند، با اعتماد به وعده مسئولان ارشد سازمان خصوصی‌سازی موقتا به تجمع اعتراضی خود پایان دادند.

کد N1873297

وبگردی