آفتاب

آمارهای جالب و خواندنی از لیگ یک

آمارهای جالب و خواندنی از لیگ یک

به گزارش ایلنا، این در حالی است که تیم‌های بالانشین جدول، بهترین آمار را در این فصل داشتند و دو تیم قعرنشین لیگ یک، بدترین‌ها را به نام خود ثبت کردند. در اینجا به بعضی از آمارهایی که در این فصل برای تیم‌ها رقم خورده اشاره می‌کنیم:

* نفت مسجدسلیمان با کسب 65 امتیاز بهترین تیم شد. نفت مسجد‌سلیمان یکه‌تازی خود را تا پایان فصل تداوم بخشید و قهرمان لیگ دسته اول شد.

* نساجی مازندران با کسب 19 برد، بیشترین پیروزی را به نام خود ثبت کرد. جواد نکونام، از 9 بازی آخر، 23 امتیاز کسب کرد تا در رقابت با تیم هم‌استانی و سابق خودش پیروز شود و نساجی را راهی لیگ برتر کند.

* ملوان بندر‌انزلی با 16 مساوی عنوان بیشترین تساوی را به خود اختصاص داد.

* بادران با 54 گل صاحب بهترین خط حمله شد. شاگردان محمد ربیعی با وجود عملکرد بسیار خوب در پایان نیم‌فصل اول و حضور در رتبه دوم جدول، در نیم‌فصل دوم افت محسوسی را تجربه کردند.

* خونه‌به‌خونه با 4 باخت، کمترین شکست را در رقابت‌ها داشت و با 17 گل خورده صاحب بهترین خط دفاعی شد. این تیم همچنین با کسب 35 امتیاز، بهترین تیم نیم فصل دوم نیز لقب می‌گیرد.

* صبای قم با یک برد و 83 گل خورده، صاحب بدترین خط دفاعی شد و با 2 امتیاز بدترین تیم نیم فصل دوم. صبا همچنین پرحاشیه‌ترین تیم لیگ یک امسال بود.

* راه‌آهن با 28 باخت، بیشترین شکست را دارد و با 4 مساوی، کمترین تساوی را مال خود کرده. این تیم با 15 گل زده، صاحب بدترین خط حمله است و با کسب 10 امتیاز، بدترین تیم.

* پرگل‌ترین دیدارها: راه‌آهن یک - فجر سپاسی 7، اکسین البرز 8 - صبای قم صفر

 

کد N1871025

وبگردی