آفتاب

عکس: قاتل محمد حسین، ماجرای قتل کودک ده ساله مشهدی را بازسازی کرد

عکس: قاتل محمد حسین، ماجرای قتل کودک ده ساله مشهدی را بازسازی کرد

عکس: قاتل محمد حسین | سجاد، مرد جوانی که 5 اردیبهشت با ضربات چاقو و سنگ محمد حسین کودک ده ساله مشهدی را به قتل رسانده بود، امروز به صحنه جرم رفت تا ماجرای قتل محمد حسین را بازسازی کند.

صبح امروز سجاد عامل قتل هولناک محمدحسین 10 ساله که روز چهارشصبح امروز سجاد عامل قتل هولناک محمدحسین 10 ساله که روز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه این پسربچه را تحت عنوان راننده آژانس در بلوار موسوی قوچانی سوار بر خودرو کرد و وقتی دید نمی تواند او را هدف نیت شیطانی خود قرار دهد دست به قتل پسربچه زد با حضور در محل جنایت صحنه جرم را بازسازی کرد. 

سجاد ساعت 10 صبح امروز همراه ماموران پلیس آگاهی مشهد و قاضی کاظم میرزایی بازپرس ویژه قتل از شعبه 211 دادگاه عمومی و انقلاب مشهد پای در بلوار موسوی قوچانی 35 گذاشت. بازسازی صحنه جرم با حضور خانواده محمد حسین 10 ساله و اهالی محل شروع شد و عامل این جنایت لحظه به لحظه پس از سوار شدن محمد حسین بر خودرویش تا صحنه قتل پسربچه در شهرک صنعتی مشهد را پیش روی کارآگاهان و قاضی ویژه قتل بازسازی کرد. 

گفتنی است سجاد صبح یکشنبه 9 اردیبهشت ماه در اختیار کارشناسان پزشکی قانونی قرار گرفت و پس از برگزاری کمیسیون، سلامت روانی این قاتل جوان تایید شد. بنا به این گزارش، جمعی از مردم در زمان بازسازی صحنه قتل محمد حسین از نیروی انتظامی و قوه قضاییه تشکر و قدردانی کردند.

شنبه 5 اردیبهشت ماه این پسربچه را تحت عنوان راننده آژانس در بلوار موسوی قوچانی سوار بر خودرو کرد و وقتی دید نمی تواند او را هدف نیت شیطانی خود قرار دهد دست به قتل پسربچه زد با حضور در محل جنایت صحنه جرم را بازسازی کرد. سجاد ساعت 10 صبح امروز همراه ماموران پلیس آگاهی مشهد و قاضی کاظم میرزایی بازپرس ویژه قتل از شعبه 211 دادگاه عمومی و انقلاب مشهد پای در بلوار موسوی قوچانی 35 گذاشت. بازسازی صحنه جرم با حضور خانواده محمد حسین 10 ساله و اهالی محل شروع شد و عامل این جنایت لحظه به لحظه پس از سوار شدن محمد حسین بر خودرویش تا صحنه قتل پسربچه در شهرک صنعتی مشهد را پیش روی کارآگاهان و قاضی ویژه قتل بازسازی کرد. 


عکس: قاتل محمد حسین






قاتل محمد حسین در صحنه جرم



جزییات قتل محمد حسین

 

سید خلیل سجادپور دبیر گروه حوادث روزنامه خراسان که از نخستین لحظه این پرونده با ماموران همراه شده بود درباره جزئیات این پرونده گفت: کارآگاهان با توجه به حساس بودن این پرونده به صورت ویژه تحقیقات میدانی را آغاز کردند و خیلی زود مشخص شد که خودروی مرد شیطان صفت دو آنتن داشته و روی داشبورد آن یک طرح به شکل مارمولک نصب شده است.

وی افزود: تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه پس از 36 ساعت عملیات ویژه خانه عامل این جنایت در بلوار شهید موسوی قوچانی ردزنی شد و ماموران پلیس مشهد ساعت یک بامداد جمعه 7 اردیبهشت ماه سجاد را در ساختمان 5 طبقه ای که زندگی می کرد دستگیر کردند.

سجادپور ادامه داد: متهم پس از دستگیری ابتدا ادعا می کرد که محمد حسین را به باد کتک گرفته است و در قتل او نقشی نداشته و سپس عنوان کرد که پسربچه قصد پرداخت کرایه ماشین را نداشت که او را به قتل رساندم، تا اینکه ساعت 8:30 دقیقه صبح جمعه 7 اردیبهشت ماه پیش روی پلیس بازپرس پرونده در اداره پلیس آگاهی مشهد لب به سخن باز کرد. ماموران در بررسی خودروی سجاد که در پارکینگ ساختمان 5 طبقه پارک کرده بود کیف و چند مداد که برای محمد حسین بود را کشف کردند اما اثری از کتاب ها و لباس های پسر بچه نبود.

وی افزود: قاتل  محمد حسین در جزئیات جنایی که رقم زده ادعا کرد روز حادثه  وقتی در کنار خیابان توقف کرد محمد حسین با تصور اینکه من راننده آژانس هستم سوار بر خودرویم شد و من نیز که نقشه شیطانی در ذهن داشتم از او خواستم در کف ماشین بنشیند تا کسی او را مشاهده نکند. وقتی به جاده فرعی رسیدیم پسربچه متوجه نیت من شد و قصد داشت خودش را از خودرو به بیرون پرت کند که مانع کار او شدم تا اینکه در کنار توقف کردم و لباس های پسربچه را از تنش بیرون آوردم و پس از بستن دست و پاهایش با طناب قرمز او را به داخل صندوق عقب انداختم تا کمتر سر و صدا کند و پس از آن به مکانی خلوت رفته و در جاده خاکی کنار کارخانه بتن سازی توقف کردم.




قاتل محمد حسین



تجاوز قاتل به محمد حسین


سجادپور گفت: قاتل تمام جزئیات را به یاد داشت و با خونسردی ادامه داد که در جاده خاکی قصد تجاوز به پسر بچه را داشتم اما او مقاومت می کرد به همین خاطر عصبانی شدم و با سنگ ضرباتی محکم به سرش زدم و سپس با همان چاقوی میوه خوری که طناب را بریده بودم 7 ضربه به محمد حسین زدم. پس از قتل سنگی که به سر محمد حسین زده بودم خونی شده بود به همین خاطر سنگ را به جای دیگری انداختم .

سجاپور گفت: متهم یکی از دلایل قتل را بچه محل بودن با محمدحسین اعتراف کرد و می گفت که می ترسیدم پس از رهایی مرا در محل شناسایی کند.

وی ادامه داد: قاتل محمد حسین پس از اعتراف روز شنبه همراه تیمی از ماموران به محل پنهان کردن لباس های پسربچه رفت، سجاد در حالیکه دستبند به دستانش زده شده بود به محله جمع آوری نخاله ها در منطقه منزل آباد مشهد منتقل شد و لباس های محمد حسین 10 ساله را که یک شلوار لی آبی ، تیشرت قرمز و کفش ورزشی و جوراب مشکی را که زیر یک سنگ پنهان کرده بود به ماموران نشان داد.


بازسازی صحنه قتل محمد حسین





کد N1870285

وبگردی