آفتاب

معنی تعلیق احمدی نژاد چیست؟ | چرا احمدی نژاد از مجمع تشخیص تعلیق شد؟

معنی تعلیق احمدی نژاد چیست؟ | چرا احمدی نژاد از مجمع تشخیص تعلیق شد؟

ساعتی پیش خبر رسید که عضویت محمود احمدی نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام تعلیق شده است. معنی تعلیق احمدی نژاد این است که او از این به بعد نمی تواند در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور پیدا کند. عضویت در مجمع تشخیص تنها منصب رسمی احمدی نژاد در حکومت بود. به گزارش آفتاب، خبر تعلیق احمدی نژاد تکذیب شده است.

احمدی نژاد، به ویژه در یک سال گذشته، هرچه خواسته گفته است؛ ارکان نظام را به چالش کشیده و در سخنرانی هایش نقش اپوزیسیون نظام را بازی کرده است. یاران او، یکی به اتهامات مالی، یکی به اتهامات امنیتی، پرونده های ضخیمی دارند. پرونده خود احمدی نژاد هم به گفته مسئولان همچنان در دست بررسی است. اما حالا خبر رسیده که عضویت او در مجمع تشخیص که آخرین منصب احمدی نژاد در نظام بود، تعلیق شده است. خبری که البته تکذیب شد...

در ساعات گذشته دو خبر از محمود احمدی نژاد در رسانه های اجتماعی منتشر شده است. یکی خبر بازداشت احمدی نژاد که تکذیب شد، و دیگری خبر اخراح احمدی نژاد از مجمع تشخیص ملحت نظام. خبر اخراج احمدی نژاد از مجمع تشخیص را یک کانال نزدیک به دبیر مجمع تشخیص منتشر کرده است و تا کنون تکذیبیه ای در خصوص اخراج احمدی نژاد منتشر نشده است.

تعلیق احمدی نژاد از مجمع تشخیص

کانال خبری تابناک نزدیک به محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: حکم تعلیق محمود احمدی نژاد از مجمع تشخیص مصلحت به وی ابلاغ شد.

این خبر در روزهای گذشته نیز در برخی کانال های خبری منتشر شده بود اما تایید یا تکذیب نشد. در حال حاضر نیز اگرچه کانال خبری تابناک این خبر را منتشر کرده اما سایت تابناک تا این لحظه در این باره خبری منتشر نکرده است.

سید مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، درباره شایعه تعلیق محمود احمدی‌نژاد از مجمع تشخیص مصلحت ، اظهار داشت: من از چنین حکمی خبر ندارم. در جلسه اخیر مجمع آقای احمدی‌نژاد حضور داشت.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا در جلسات اخیر صحبتی درباره تعلیق احمدی‌نژاد شده بود یا خیر، اظهار داشت: در این باره هیچ صحبتی نشده بود و در جلسه آخر هم بحثی در این باره انجام نشد. تصمیم‌گیری در این زمینه هم بر عهده دفتر مقام معظم رهبری است.
سید محمد فروزنده عضو دیگر مجمع تشخیص مصلحت نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری سیاسی خبرگزاری تسنیم، درباره این شایعه گفت: من چنین خبری ندارم. در جلسات اخیر هم اصلاً چنین بحثی مطرح نبوده است.
حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نیز اظهار داشت: من چنین خبری نشنیدم و در جلسات اخیر هم به هیچ‌وجه چنین موضوعی مطرح نبوده است.

معنی تعلیق احمدی نژاد چیست؟

کد N1870087

وبگردی