آفتاب

علی دایی و سایپا به لیگ قهرمانان آسیا راه یافتند

علی دایی و سایپا به لیگ قهرمانان آسیا راه یافتند

به گزارش ایلنا، تیم سایپا تهران با نتایج موفق نیم فصل دوم بین تیم‌های بالای جدولی حضور داشت و  در پایان رقابت‌های لیگ هفدهم موفق شد به رتبه چهارم جدول رده بندی دست پیدا کند.

با حضور تیم استقلال تهران در رده دوم جدول رده بندی و اشاره به اینکه سهمیه ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا 3+1 است، اگر آبی‌های تهرانی در فینال جام حذفی به قهرمانی دست پیدا کنند آن زمان شاگردان علی دایی می‌توانند به حضور در بازی پلی آف لیگ قهرمانان امیدوار باشند.

تیم خونه به خونه، حریف استقلال در فینال جام حذفی، روز گذشته در کورس لیگ برتری شدن با تفاضل گل کمتر نسبت به نساجی مازندران در این اتفاق ناکام ماند تا مالک این باشگاه دست به اقدامی عجیب در واکنش به احتمال تبانی در این مسابقات دست بزند.

قاسم حسن زاده طی نامه‌ای کتبی به سازمان لیگ اعلام کرد بازیکنان خونه به خونه در مسابقه فینال که به میزبانی خرمشهر برگزار می‌شود، شرکت نمی‌کنند و حتی بلیت‌های پرواز این تیم لغو شد تا بهترین خبر این فصل برای نارنجی پوشان تهرانی باشد.

با انصراف خونه به خونه نتیجه مسابقه فینال طبق قوانین سه بر صفر به سود استقلال رقم می‌خورد و با قهرمانی تیم استقلال، سایپا تهران می‌تواند حضور در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان را قطعی بداند.

کد N1869620

وبگردی