آفتاب

رحمانی: با امیر قلعه‌نویی هر جا باشی خوب است

رحمانی: با امیر قلعه‌نویی هر جا باشی خوب است

به گزارش ایلنا، بختیار رحمانی هافبک ذوب‌آهن اصفهان از نایب‌قهرمانی این تیم در لیگ برتر فصل جاری خوشحال است. او معتقد است ذوب‌آهن لیاقت آن را دارد که فصل آینده عنوان قهرمانی را کسب کند. با بختیار در خصوص این عنوان،  دیدار آسیایی مقابل استقلال و همچنین شرایط فوتبالی‌اش برای فصل آینده صحبت کردیم.

درخصوص نایب‌قهرمانی ذوب‌آهن صحبت کن.

فکر می‌کنم به آن چیزی که مستحقش بودیم رسیدیم. ما لیاقت این دوم شدن را داشتیم. خدا را شکر در روز گذشته و با توجه به زمین خراب استادیوم تختی برنده شویم و به عنوان دومی دست پیدا کنیم. ما اگر دیروز کمی غفلت می‌کردیم، این عنوان از دست‌مان می‌رفت. ما با این عنوان توانستیم مستقیم سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را را هم به دست آوریم.

عکسی از امیر قلعه‌نویی و رشید مظاهری چاپ شد که در حال کشتی‌گرفتن با یکدیگر بودند.

من این عکس را ندیدم. اما رشید کلا با همه تیم کشتی می‌گیرد و بیشتر به این رشته علاقه دارد. او هفته گذشته هم با آذری مدیرعامل تیم در حال کشتی گرفتن بود. این نشان می‌دهد که در تیم ما رفاقت حرف اول را می‌زند و این خیلی خوب است که همه تیم به دنبال موفقیت هستند.

یک دیدار سخت در آسیا مقابل استقلال درپیش دارید.

فکر می‌کنم این بازی جذابیت‌های خیلی خاصی دارد. هر دو تیم از قدرت‌های غرب آسیا هستند. هم ما نشان دادیم که تیم خوبی هم در لیگ ایران و هم در آسیا هستیم و هم استقلال در این چند وقت نشان داده که متحول شده است. پیش‌بینی‌ام این است که این بازی جذاب خواهد بود. امیدوارم هر تیمی که لیاقتش بیشتر باشد، به این عنوان دست پیدا کند.

تو بازیکن سابق استقلال بودی.

من با تمام وجودم تلاش می‌کنم که ذوب‌آهن برنده این بازی شود. من استقلال را دوست دارم اما من در هر تیمی که عضویت داشته باشم، برای موفقیت آن تیم تلاش می‌کنم. در استقلال هم بازی کردم و ارتباط خوبی با هواداران این تیم دارم.

چه برنامه‌ای برای فصل آینده داری؟

بعد از این دو بازی تصمیم می‌گیرم. اما چیزی که هست در ذوب‌آهن خیلی راحت هستم. امیدوارم همه این بازیکنان و کادرفنی بمانند تا بتوانیم فصل آینده عنوان قهرمانی را به دست آوریم.

قبول داری در این فصل یک تصمیم خوب فوتبالی گرفتی؟

کلا با امیر قلعه‌نویی هر جا باشی خوب است. قلبا دوست دارم همیشه کنار او باشم. در اول فصل این اتفاق نیفتاد اما در نیم‌فصل خوشحالم به ذوب‌آهن آمدم. این تیم هم مدیریت خوبی دارد، هم کادرفنی و هم بازیکنان.

تو خاطرات خوبی با تراکتور داشتی، اما این تیم امسال شرایط خوبی نداشت.

من رابطه خوبی با هواداران این تیم داشتم. درست است یک سوتفاهماتی بین ما به‌وجود آمده بود. واقعا لیاقت تبریزی‌ها و تراکتور این نیست که اینجای جدول باشند. آنها امسال شرایط سختی داشتند و نمی‌توانستند در ابتدای فصل بازیکن بگیرند و بازیکن‌های جوان جذب این تیم شدند. همین بازیکنان جوانی که شما می‌بینید فصل گذشته جزو تیم هجده نفره لیست قرار نمی‌گرفتند. من یکی از بهترین سال‌های فوتبالی‌ام در تبریز کنار امیر قلعه‌نویی رخ داد. امیدوارم شرایط‌ آنها در فصل آینده بهتر شود.

در این چند وقت شایعاتی مبنی بر حضور امیر قلعه‌نویی در سپاهان هم شنیده می‌شود.

من از این موضوع خبر ندارم. اما اعتقاد دارم که این تیم را رها کردن برای امیر قلعه‌نویی سخت است. به قول امیرخان یک تیمی را ساختیم و الان وقت درو کردن است. ذوب‌آهن هم  چنین شرایطی دارد.

قبل از بازی به سمت نیمکت استقلال می‌روی؟

حتما این کار را انجام می‌دهم چون من با اکثر کسانی که در کادرفنی این تیم به غیر از آقای شفر هستند، سابقه همکاری دارم.

قبول داریم استقلال متحول شده است؟

آنها هم متحول شده‌اند اما از آنها بهتر، ما بودیم.

کد N1869310

وبگردی