آفتاب

وطنخواه: از همین امروز برای حضور در فصل آینده برنامه ریزی کردیم

وطنخواه: از همین امروز برای حضور در فصل آینده برنامه ریزی کردیم

به گزارش ایلنا و به نقل از  سایت رسمی باشگاه فرهنگی‌ورزشی پدیده خراسان، جواد وطنخواه در خصوص شرایط این تیم در آینده اظهار کرد: قطعا تیم فوتبال پدیده در فصل آینده نیز تیمداری خواهدکرد، اما اکنون که پدیده تنها نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر فوتبال است امیدواریم که همه مسئولین استان برای حمایت از این تیم اقدام نمایند.

وی افزود: باید تشکر ویژه‌ای نیز ازدوستانی همچون موسسه مالی‌اعتباری ملل و شرکت تبرک که در هفته‌‌های پایانی لیگ برتر از پدیده حمایت کردند، داشته‌باشم. آنها به بهترین شکل از ما در شرایطی بحرانی حمایت کردند و قطعا این حمایت ها با صحبت هایی که انجام دادیم ادامه خواهد داشت. امیدوارم در فصل بعد حمایت‌ها گسترده‌تر شود و بقیه صنایع نیز پای کار بیایند. 

مدیرعامل باشگاه پدیده تاکید کرد: هواداران و اهالی فوتبال خراسان نگران پرونده ایگور پراهیچ نباشند. چند قسط از طلب این بازیکن پرداخت شده و باقی مسائل مربوط به وی نیز طی هفته‌های آتی حل خواهدشد، هرچند ریز جزییات مربوط به این پرونده نیز در اختیار دکتر شاه‌منصوری، مسئول کمیته حقوقی باشگاه پدیده است که اعلام خواهندکرد. از رسانه‌ها خواهشمندیم در خصوص پرونده ایگور تنها از ایشان آخرین اخبار را جویا شوند.

وی در خصوص بازیکنان و کادرفنی پدیده برای فصل بعد نیز تصریح کرد: در حال حاضر به دنبال برنامه‌ریزی هستیم تا با بازیکنان مدنظر صحبت‌های لازمه را داشته‌باشیم. در خصوص کادرفنی نیز نیاز به زمان داریم و هنوز برای صحبت در این خصوص زود است و همگی در تعطیلات هستند اما ما رایزنی خود را انجام می دهیم تا تیمی پر قدرت راهی لیگ هجدهم نماییم.

 

کد N1869138

وبگردی