آفتاب

پایان حسرت مردم شهر خسته با صعود نساجی به لیگ برتر/ موج نوی مربیان لیگ برتری شدند

پایان حسرت مردم شهر خسته با صعود نساجی به لیگ برتر/ موج نوی مربیان لیگ برتری شدند

جواد نکونام و محمود فکری تیم های شان را به لیگ برتر رساندند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازی های حساس لیگ یک با صعود دو تیم فوتبالی به پایان رسید. نساجی تیم با شکوه مردم مازندران که در تصمیمی جسورانه ، جواد نکونام را به تیمش برد ، توانست یکباره متحول شود و در هفته پایانی بازی ها و فقط برای دو گل زده بیشتر ، به لیگ برتر برسد. 

نتایج درخشان نکونام با نساجی از روزی که رفت تداوم داشت و فقط یک تساوی بدست آورد تا بتواند تیمش را اینچنین لیگ برتری کند. 

در سوی دیگر محمود فکری توانست بار دیگر مردم شهر اولین ها را به لیگ برتبر برساند. آنها از هفته اول بازی ها تا روز آخر در صدر ماندند و سرانجام یک مربی موج نوی جدید در فوتبال ایران ، لیگ برتری شد. دو تیم پر طرفدار به لیگ برتر رسیدند و البته در این رقابت ها جالب بود که اسکوچیچ هم در بابل عالی کار کرد و تیم های بعدی برتر هم مربیانی داشتند که اعتقاد به فوتبال نوین داشتند در آن زمین های بد لیگ یکی . هم اصغر کلانتری و هم محمد ربیعی . هیچ کدام از مربیان لیگ یک باز! امسال در 5 تیم برتر نیستند. این یعنی فوتبال ایران به سمت پیشرفت و به سمت پاکی می رود.

روزهای خوش سال بعد لیگ با تیم های هیجان انگیز آبادان ، مسجد سلیمان ، رشت و مدعیان سنتی تهرانی و اصفهانی و تبریزی. چه لیگی بشود لیگ سال بعد !

4141

کد N1869084

وبگردی