آفتاب

ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت تا ساعت ۲۴ در محور هراز

ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت تا ساعت  ۲۴ در محور هراز

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجادر مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت:‌ در حال حاضر در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فارس، کردستان و همدان بارش باران جریان دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به بارش باران در برخی محورهای استان‌های ایلام، کرمانشاه و لرستان اشاره و تصریح کرد: در محدوده سوادکوه در محور فیروزکوه مه‌گرفتگی و کاهش دید گزارش شده است.

این مقام ارشد راهور ناجا به لغزندگی محورهای ۹ استان کشور پرداخت و گفت:‌با توجه به بارندگی و مه‌گرفتگی در برخی محورها و لغزنده بودن سطح معابر لازم است رانندگان نکات ایمنی را رعایت کرده و سرعت مطمئنه را لحاظ کنند.

سرهنگ رحمانی در خصوص وضعیت ترافیکی معابر و یکطرفه شدن محور کرج ـ چالوس طبق روال روزهای تعطیل اعلام کرد: خوشبختانه تا این لحظه مشکل ترافیکی  خاصی گزارش نشده است ؛  درمحور کرج ـ چالوس از ساعت ۱۴ از محدوده کرج به چالوس تردد ممنوع خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: محور کرج ـ چالوس طبق برنامه از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به تهران تردد و سایل نقلیه یک طرفه خواهد شد؛ البته ممکن است این محدودیت به تعویق بیفتد.

وی گفت: یک طرفه شدن جاده چالوس به تهران با توجه به بار ترافیک و تشخیص پلیس راه محلی خواهد بود.

این مقام ارشد راهور ناجا در خصوص محدودیت محور هراز خاطرنشان کرد:‌تردد کامیون و کامیونت تا ساعت ۲۴ امشب در این محور ممنوع است.

کد N1868679

وبگردی