آفتاب

جام نوروزی پس از انتظار 3 ساله

جام نوروزی پس از انتظار 3 ساله

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس روز گذشته و پس از پایان بازی مقابل سپیدرود جشن قهرمانی لیگ هفدهم خود را برگزار کرد و طبق آن ‌چیزی که از قبل اعلام شده بود، هانی نوروزی، فرزند مرحوم هادی نوروزی، کاپیتان فقید پرسپولیس جام را بالای سر برد.

این اتفاق پیش از این قرار بود در 2 مقطع دیگر انجام شود که هربار به دلیلی نشد تا در سومین فصل شاهد آن باشیم.

در فصل پانزدهم که مصادف با درگذشت هادی نوروزی بود، پرسپولیسی‌ها تصمیم داشتند برای شادی روح کاپیتان فقید خود به هر شکل ممکن قهرمانی را بدست بیاورند ولی این اتفاق نیافتاد و جنگ میلیمتری تا هفته پایانی با استقلال خوزستان به قهرمانی شاگردان ویسی به لطف تفاضل گل بیشتر منجر شد تا سرخپوشان دستشان از جام کوتاه بماند.

در فصل شانزدهم پرسپولیس وضعیت بهتری داشت و توانست 3 هفته مانده به پایان فصل قهرمانی خود را مسجل کند و در بازی برابر پدیده جشن قهرمانی گرفت ولی ناهماهنگی در اجرای مراسم باعث شد هانی نوروزی نتواند وارد زمین شود و در جشن قهرمانی سرخپوشان حاضر شود و تصاویر او که در کنار زمین با چشم‌های گریان در حال ترک ورزشگاه بود دل جامعه فوتبال را به درد آورد.

در نهایت در پایان فصل هفدهم این اتفاق رخ داد و فرزند کاپیتان ابدی پرسپولیس جام را به نیابت از بازیکنان پرسپولیس و به یاد پدرش بالای سر برد تا حسرت 3 ساله وی و سرخپوشان محقق شود.

کد N1867923

وبگردی