آفتاب

تهیه‌کننده یکی از برترین برنامه‌های ورزشی نوروز از علل موفقیتش می‌گوید

تهیه‌کننده یکی از برترین برنامه‌های ورزشی نوروز از علل موفقیتش می‌گوید

برنامه نوروز فوتبالی جزو برنامه‌های پربییننده نوروزی در تلویزیون بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برنامه نوروز فوتبالی توانست یکی از بهترین برنامه های نوروزی از نگاه مخاطبان شبکه ورزش لقب گرفته و جوایز مختلفی را کسب کند. در همین زمینه مجتبی پوربخش تهیه کننده برنامه نوروز فوتبالی گفت: «کار گروهی همیشه نتیجه می دهد. برنامه نوروز فوتبالی در جشنواره های مختلف و با رای و لطف مردم توانست اتفاقات خوبی را رقم بزند و ما هم این جشنواره صاحب جایزه شدیم.» 

او اضافه کرد: «این دومین سالی بود که برنامه را روی آنتن بردیم. البته امسال سعی کردیم تغییراتی نسبت به سال قبل ایجاد کنیم اما مهم ترین فاکتور در موفقیت برنامه نوروز فوتبالی، رفاقت و همدلی است که در بین بچه ها وجود دارد. مجریان، تهیه کنندگان و مدیران شبکه کمک کردند تا در کنار هم، یک برنامه خوب و موفق داشته باشیم و مهم تر از آن، شبکه ورزش دیده شود، مخاطبان کار را دنبال کنند و این طور موفقیت برای صدا و سیما به ارمغان بیاوریم. ما همیشه تلاش می کنیم که بتوانیم  رضایت مردم را با عملکردمان داشته باشیم.» 

از پوربخش در مورد ادامه دادن این برنامه در سال های آینده پرسیدیم که افزود: «بله. سال قبل در برنامه فوتبال یک در جشنواره فیلم های ورزشی هم جایزه گرفتیم و طبق آماری که داریم، هم برنامه فوتبال یک و هم نوروز فوتبالی اقبال خوبی از سوی مخاطبان داشتند. تلاش مان این است که با رفاقت و همدلی در آینده، بهتر شویم. البته از لحاظ مالی، شبکه ورزش نسبت به شبکه های دیگر ضعیف تر است اما تلاش می کنیم با پشتکار و رفاقت بیشتر، کارهای بهتری را روی آنتن ببریم.»

 

254 41 

کد N1867648

وبگردی