آفتاب

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان در هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر از ساعت 17 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان استقلال است و در شرایطی به مصاف این تیم می‌رود که نتیجه بازی تنها جنبه حیثیتی برای آنها دارد و برخلاف استقلال که برای رسیدن به عنوان نایب قهرمانی نیازمند 3 امتیاز بازی است، سپاهانی‌ها احتیاجی از نظر جدولی به امتیازات بازی با آبی‌پوشان تهرانی ندارند.

سپاهان در این دیدار در شرایطی مقابل استقلال قرار می‌گیرد که جلال علی‌محمدی را به دلیل محرومیت و سعید آقایی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و به احتمال زیاد شاهد ورود حامد بحیرایی و محمد رحمتی جوان به ترکیب اصلی خواهیم بود.

در خط دروازه ابراهیم عالمه با وجود عملکرد ضعیف مقابل استقلال خوزستان، تنها گزینه حضور در دروازه است و در خط دفاع هم زوج سیاوش یزدانی و عزت‌اله‌پورقاز در کنار حسن جعفری و محمد رحمتی حضور خواهند داشت.

خط میانی طلایی‌پوشان با علی کریمی و میلاد سرلک شروع می‌شود و در خطوط رو به جلو به حامد بحیرایی و مهرداد محمدی ختم خواهد شد. در خط حمله هم ساسان انصاری حضور دارد و مهدی شریفی زوج او را تشکیل خواهد داد.

ترکیب احتمالی سپاهان به شرح زیر است:

ابراهیم عالمه، سیاوش یزدانی، عزت‌اله پورقاز، حسن جعفری، محمد رحمتی، علی کریمی، میلاد سرلک، مهرداد محمدی، حامد بحیرایی، مهدی شریفی و ساسان انصاری

کد N1867343

وبگردی