آفتاب

صحبت‌های لئوناردو پادووانی در خصوص شایعه عارضه نخاعی و استقلال

صحبت‌های لئوناردو پادووانی در خصوص شایعه عارضه نخاعی و استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، لیگ هفدهم برای مهره کلیدی فصل گذشته استقلال در خط دفاعی بد پیش رفت و لئوناردو پادوانی با مصدومیت شدید در ورزشگاه غدیر اهواز تا آستانه خداحافظی از فوتبال پیش رفت. این مدافع بلند قامت دو روز پیش از بیمارستان مرخص شد و بهانه‌ای شد تا با او همکلام شویم:

 

* بالاخره از بیمارستان مرخص شدید. وضعیت چگونه است؟

بله.اول از همه باید از هواداران خوب استقلال تشکر کنم که طی این مدت به من لطف داشتند و برای سلامتی من آرزو کردند. از تیم پزشکی مجرب تیم استقلال نهایت سپاس را دارم آنها همیشه همراه من و خانواده‌ام بودند. همسرم طی این مدت همراه من بود و سختی‌های زیادی را تحمل کرد.

 

* خیلی‌ها می‌گفتند توان حرکتی شما به دلیل ضربه سخت از بین رفته است.

روند بهبودی من زمان زیادی طول کشید. مصدومیتم خیلی شدید بود و یک عمل جراحی داشتم. اتفاق مهم این بود که حس حرکتی‌ام را از دست ندادم و  این روزها وضعیت بهتری دارم.

 

* در این مدت پیگیر نتایج همبازیانت بودی؟

صد در صد. استقلال تیم محبوب من است و باید از همه بازیکنان تشکر کنم که طی این مدت با تمام توان در سه تورنمنت حضور داشتند. بازی‌های سختی بود در بیمارستان اکثر آنها را تماشا کردم و سخت ترین آنها بازی با پیکان بود. این بازی خیلی هیجان انگیز بود و هیچ کدام از تیم‌ها دوست نداشتند بازنده به بیرون بروند.

 

* استقلال از گروه سخت در آسیا صعود کرد.

گروه ما غیرقابل پیش بینی بود. رقبای سرسختی مانند الهلال، العین و الریان حضور داشتند. شانس کمی برای صعود ما قائل بودند. به هر حال این سرمربی بود که با برنامه‌ی درست و دقیق به عنوان صدرنشین استقلال را راهی مرحله بعد کرد.

 

* باید با ذوب آهن در اصفهان بازی کنید.

آنها یکی از بهترین تیم‌های این فصل به خصوص در نیم فصل دوم بودند. قلعه‌نویی را می‌شناسم، سرمربی با افتخاری است. قطعا این بازی دشوارترین بازی فصل ماست و تیمی که برنامه بهتری داشته باشد به مرحله بعدی راه پیدا می‌کند. استقلال با همین تیم در کورس نایب قهرمانی است و برای سهمیه آسیایی فصل آینده رقابت می‌کنند.

 

* در این ماه فینال جام حذفی بین استقلال و خونه به خونه برگزار می‌شود.

خیلی دوست داشتم در این بازی کنار آنها باشم اما شرایط مهیا نیست و امیدوارم نتیجه موفقی بگیرند. همانطور گفتم در سه تورنمنت کار دشواری را این فصل استقلال داشت. یکی از آنها همین جام حذفی است که باید مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ یک بازی کنیم. خونه به خونه برای رسیدن به اینجا خیلی تلاش کرده و تیم استقلال خوزستان را شکست داده است. این بازی‌ها شگفت انگیز است و خونه به خونه هم مانند استقلال برای قهرمانی شانس دارد.

کد N1866980

وبگردی