آفتاب
میرباقری مطرح کرد؛

کتابسرای تندیس با ۵۵ عنوان چاپ اول به نمایشگاه می آید

کتابسرای تندیس با ۵۵ عنوان چاپ اول به نمایشگاه می آید

مدیر انتشارات کتابسرای تندیس می گوید این نشر امسال با ۵۵ عنوان جدید نسبت به سال گذشته در نمایشگاه کتاب تهران حضور خواهد داشت.

ابوالفضل میرباقری مدیر انتشارات کتابسرای تندیس در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره حضور در نمایشگاه گفت: این روزها مشغول آماده شدن برای نمایشگاه کتاب تهران هستیم. از نمایشگاه سی ام در سال گذشته تا این دوره از این رویداد، ۵۵ عنوان کتاب چاپ اولی داشته ایم.

وی افزود: در این مدت، ۶۵ کتاب تجدیدچاپی نیز داریم و همچنین سعی کردیم تا جایی که امکان دارد مجموعه های دنباله دارمان را کامل کنیم. به همین دلیل برای نمایشگاه امسال، از مجموعه «جنگ پیرمرد» که توسط حسین شهرابی ترجمه شده ۲ عنوان، از «دزد جادوگر» که توسط نرگس جلالتی ترجمه شده یک عنوان و از مجموعه «ریگانت» هم که ژاله فراهانی آن را ترجمه کرده، یک عنوان در نمایشگاه عرضه می کنیم. همچنین مجموعه ۶ جلدی «سوال های عوضی» با ترجمه امیرمهدی حقیقت دیگر مجموعه ای است که به نمایشگاه می آوریم.

این مدیر نشر در ادامه گفت: دو رمان خارجی «پاتوق» با بازگردانی مهوش خرمی پور و «اتاقی برای تو» که رضوان خرمیان آن را ترجمه کرده، دیگر عناوین جدید رمان های خارجی ما هستند. در بخش ادبیات ایران هم «باد در شالیزار» نوشته مهدی رضایی کتاب جدیدمان است.

میرباقری در پایان گفت: ۷ عنوان از عناوین مان هم بود که به دلیل تمام شدن نسخه هایشان، برای نمایشگاه تجدیدچاپشان کردیم.

کد N1866383

وبگردی