آفتاب

پیروزی با اقتدار تیم ملی والیبال نشسته ایران برابر آمریکا

پیروزی با اقتدار تیم ملی والیبال نشسته ایران برابر آمریکا

به گزارش ایلنا، نخستین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته که از روز پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر تبریز پایتخت گردشگری سال ۲۰۱۸ جهان اسلام آغاز شده است، فردا (سه شنبه) به پایان می رسد.

پنجمین و آخرین روز دور مقدماتی این رقابت ها امروز (دوشنبه) در سالن صدرای تبریز با سه دیدار پیگیری شد که در سومین مسابقه تیم ملی والیبال نشسته ایران به مصاف آمریکا رفت.

ملی پوشان ایران در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۷ به پیروزی رسیدند تا با پنج برد متوالی و بدون شکست راهی دیدار نهایی لیگ جهانی شوند.

تیم ملی والیبال نشسته ایران این مسابقه را با ترکیب مرتضی مهرزاد، داود علیپوریان، امیرحسین کفش دار، آرش خرم علی، حسین گلستانی، مهدی بابادی و رمضان صالحی (لیبرو) شروع کرد.

در آنسوی میدان نیز تیم ملی والیبال نشسته آمریکا با ترکیب دانیال جوزف، اریک توماس، جیمز استاک، پاتریک لی یانگ، چارلز فری من، زاکری استیون آپ و جان مایکل کرمر مسابقه را آغاز کرد.

ادنان کلوس از بوسنی و خالد شانیشاه از لیبی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

دیدار تیم های ملی والیبال نشسته ایران و آمریکا حدود ۵۰۰ تماشاگر مرد و زن از جمله حمید علی صمیمی رئیس فدارسیون ورزش های جانبازان و معلولان داشت که ملی پوشان با تشویق های خود در تمامی مدت مسابقه در سالن والیبال مجموعه ورزشی صدرای تبریز همراهی کردند.

تیم ملی والیبال نشسته ایران فردا (سه شنبه) از ساعت ۱۸ در دیدار نهایی لیگ جهانی به مصاف روسیه می رود.

تیم ملی والیبال نشسته آمریکا در دور مقدماتی لیگ جهانی پنج دیدار برگزار کرد و در تمامی بازی ها مغلوب حریفان خود شد. ملی پوشان این کشور صبح فردا برای کسب رتبه پنجمی به مصاف آلمان می روند.

 

کد N1865234

وبگردی