آفتاب

برپایی 75 ایستگاه سلامت در معابر و مراکز عمومی شمال شرق تهران

برپایی 75 ایستگاه سلامت در معابر و مراکز عمومی شمال شرق تهران

شهردار منطقه 4 از برگزاری ویژه برنامه های هفته سلامت در محلات منطقه خبر داد و گفت: همزمان با آغاز هفته سلامت ، بیش از 100 برنامه سلامت محور در سطح نواحی و محلات منطقه برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، سیدعلیرضا حسینی بابیان این خبر افزود: هفته سلامت  با شعار" مقابله با آسیب های اجتماعی،سلامت برای همه در همه جا ، حمایت از فقرا در دسترسی به خدمات سلامت محور" از یکم تا 7 اردیبهشت ماه سالجاری  با مشارکت سازمانهای همکار، سازمانهای مردم نهاد و کانونها با برگزاری بیش از 100 برنامه سلامت محور در سطح نواحی 9گانه و محلات بیست گانه منطقه برگزار می شود.
وی افزود:75  ایستگاه سلامت  با هدف ترویج سلامت همگانی و ارائه خدمات سلامت به شهروندان در مراکز منطقه و کارگاه های آموزشی ، همایش ها و نشست ها باموضوع سلامت در محلات برپا می شوند.
شهردار منطقه 4 با اشاره به موضوعات سلامت محور در اجرای برنامه های هفته سلامت گفت: موضوعات ایمنی و زندگی،تغذیه سالم و سلامتی،فعالیت جسمانی، سبک زندگی سالم، سلامت معنوی ، اجتماعی و روان، پیشگیری از سرطان ها، دیابت و آسیب های اجتماعی،ترویج سبک زندگی سالم ، پیاده روی نمادین و همچنین برگزاری مسابقات ، انجام معاینات پزشکی ،دیدار با خانواده‌های نیازمند محلات و مددجویان در این هفته در حال اجرا است.
بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه4 تهران، حسینی در پایان خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها در هفته اول اردیبهشت ماه ( هفته سلامت) در فرهنگسراها، سرای محلات، فروشگاه‌های شهروند، میادین میوه و تره بار، مساجد، مدارس، خانه‌های فرهنگ، بوستان‌ها و پایگاه‌های بسیج سطح منطقه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

کد N1865060

وبگردی