آفتاب

تارتار: برای سقوط پاس و راه آهن متاسفم / فعلا به تمدید قرارداد فکر نمی‌کنم

تارتار: برای سقوط پاس و راه آهن متاسفم / فعلا به تمدید قرارداد فکر نمی‌کنم

مهدی تارتار در گفت وگو با ایلنا، درباره دیدار مقابل نفت تهران گفت: برای ما نتیجه چندان اهمیت نداشت و کیفیت بازی خیلی زیبا بود. هجومی بازی کردیم و زود هم به گل رسیدیم. نفت آمده بود سه امتیاز را بگیرد و با دو مهاجم بازی را آغاز کرد اما از فضاهایی که ایجاد شد بهترین استفاده را انجام بدهیم.

سرمربی پارس جنوبی ادامه داد: واقعا از این بابت ناراحتم. این اتفاق بدی برای تیم خواهد بود که به دسته پایین تر سقوط کند. به هر حال همیشه این ماجرا وجود دارد و باید دو تیم سقوط کنند. شاید این تلنگری باشد تا تیم‌های که مشکلات مدیریتی و مالی دارند به اوضاع سامان بدهند و درس عبرتی برای تیم‌های دیگر باشند.

تارتار در خصوص سقوط راه آهن تهران بیان داشت: دو سال این تیم را روز آخر در لیگ برتر نگه داشتیم و یک سال هم نایب قهرمان جام حذفی شد. آن تیم هم مشکلات همانند نفت را داشت و سقوط کرد.

سرمربی پارس جنوبی افزود: وقتی هوادار نباشد کسی به مشکلات رسیدگی نمی‌کند و شاید در حضور هوادار صدای اعتراض‌ها به گوش مسئولان برسد. تیم پاس تهران قطب فوتبال کشور ما بود به همدان رفت و وضعیت آن را می‌بینید. خیلی ناراحت شدم. هم برای پاس هم برای راه آهن. خاطرات خوبی با راه آهن داشتم و واقعا برای من ناراحت کننده بود که جای تاسف دارد.

تارتار درباره اینکه محسن فروزان در روزهای حساس پارس جنوبی را ترک کرده و به مسافرت رفته است، گفت: ما خودمان اجازه دادیم و چه برخوردی بکنیم. اول هفته مصدوم بود و اجازه دادیم برای درمان به تهران سفر نکند.

تارتار دباره تمدید قرارداد با پارس جنوبی بیان داشت: فعلا به این مسائل فکر نمی‌کنم. باید مسابقات تمام شود جلسه‌ای برگزار کنیم و ببینیم که ما را می‌خواهند یا خیر. امیدواریم مشکلات حل شود و در پارس بمانیم.

کد N1865031

وبگردی