آفتاب

فخرالدینی: تصمیم داور در مورد حسینی درست بود/ عصبی نه، خسته بودیم

فخرالدینی: تصمیم داور در مورد حسینی درست بود/ عصبی نه، خسته بودیم

میلاد فخرالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی بود و خیلی بازی سختی بود و تلاش زیادی در طول 90 دقیقه داشتیم تا بتوانیم به 3 امتیاز برسیم و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم پیروز شویم.

وی افزود: از قبل هم گفته بودم بازی سختی است و قهرمان شدن پرسپولیس نه تنها این تیم را بی‌انگیزه نمی‌کند که حتی باعث می‌شود بدون استرس بازی کنند و راحت مقابل ما حاضر شوند.

مدافع ذوب‌آهن در مورد گلزنی مقابل پرسپولیس گفت: خدا را شکر توانستم گل بزنم. در این فصل خوب گلزنی کردم و هم در نیم فصل نخست که در گسترش فولاد بودم در 7 هفته 2 گل زدم و در ذوب‌آهن هم با وجود اینکه دفاع بازی می‌کنم خوب گلزنی کردم.

فخرالدینی در مورد اینکه گفته می‌شود حسینی باید اخراج می‌شد عنوان کرد: نه، فکر نمی‌کنم اینطور باشد و تصمیم داور برای ندادن کارت دوم به او درست بود.

وی در مورد اینکه ذوب‌آهن عصبی بازی می‌کرد گفت: نه اینطور نیست و ما فقط خسته بودیم چرا که یک روز بعد از پرسپولیس بازی کردیم و آنها در خانه بودند و ما چند سفر طولانی داشتیم و شرایط همه جوره به ضرر ما بود.

مدافع ذوب‌آهن در مورد اینکه به تیم ملی فکر می‌کند یا نه خاطر نشان کرد: اگر به من نیاز داشته باشند در خدمت تیم ملی هستم و در غیر این صورت آرزوی موفقیت دارم. شاید در جام ملت‌ها بتوانم اضافه شوم.

وی در پایان با اشاره به حضورش در تیم منتخب هفته ایلنا گفت: خوشحالم از این موضوع و همیشه تلاش می‌کنم جوری بازی کنم که مورد پسند کادرفنی و هواداران باشد.

کد N1864977

وبگردی