آفتاب

شجاعیان: در اولین گام برای نایب قهرمانی موفق بودیم

 شجاعیان: در اولین گام برای نایب قهرمانی موفق بودیم

داریوش شجاعیان هافبک تیم استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص پیروزی مقابل پیکان تهران اظهار داشت: بازی خوبی را مقابل پیکان تهران انجام دادیم و توانستیم سه امتیاز با ارزش را به دست بیاوریم.

شجاعیان ادامه داد: از هواداران استقلال تشکر می‌کنم که در یک روز بارانی به ورزشگاه آزادی آمدند ما به این پیروزی نیاز داشتیم و برای رسیدن به عنوان نایب قهرمانی باید در دو بازی آخر خود پیروزی را به دست می‌آوردیم که خدا رو شکر در گام اول موفق بودیم.

شجاعیان در خصوص اخراج خودش از سوی داور تصریح کرد: فکر می‌کنم در صحنه بازیکن حریف روی من خطا کرد اما داور به جای اینکه پتالتی بگیرد به من اخطار داد، فکر می‌کنم کارتی که گرفتم درست نبود.

وی افزود: در کل فکر می‌کنم همین که باعث شد شرمنده هواداران نشوم باید از همبازیان تشکر می‌کنم که جای خالی مرا پر کردند و 10 نفره تلاش کردند تا به پیروزی برسیم.

شجاعیان در خصوص دیدار مقابل سپاهان در هفته آخر لیگ گفت: بازی سختی در پیش داریم ما توانایی کسب عنوان دومی را داریم و سپاهان هم با نتایج این هفته در لیگ برتر ماندنی شد و حالا استرسی بابت ماندن در لیگ ندارد و همین باعث می‌شود که هر دو تیم فوتبال خوبی بازی کنند. امیدوارم بتوانیم لیگ را با برد به پایان برسانیم.

کد N1864686

وبگردی