آفتاب

جزئیات نشست مشترک سران ۳ قوه با محوریت اشتغال و مسائل اقتصادی

جزئیات نشست مشترک سران ۳ قوه با محوریت اشتغال و مسائل اقتصادی

قاسم میرزایی نکو در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درخصوص نشست مشترک قوای سه گانه گفت: نشست مشترک دولت، قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی عصر امروز به میزبانی مجلس شورای اسلامی با حضور سران قوا، وزرا، مسئولان عالی قضایی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

وی با بیان اینکه ابتدا نمایندگان فراکسیون‌های مجلس در این جلسه به طرح مسائل و دغدغه‌های خود پرداخته و سپس سران قوا به سخنرانی پرداختند، اظهار داشت: محمدرضا تابش و پروانه سلحشوری از سوی فراکسیون امید، حمیدرضا حاج بابایی از سوی فراکسیون نمایندگان ولایی و کاظم جلالی از سوی فراکسیون مستقلین به سخنرانی پرداختند.

نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی درباره مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان تصریح کرد: در این نشست، هر کدام از دوستان به بیان دغدغه‌های خود خود پرداختند که بحث اشتغال و مسائل اقتصادی از مهمترین نکات مطرح شده در این نشست از سوی نمایندگان بود.

میرزایی نکو با بیان اینکه رئیس مجلس در این دیدار به تشریح و بیان چالش‌های اصلی کشور پرداخت، خاطرنشان کرد: آیت‌الله آملی لاریجانی در این دیدار به بیان تغییرات صورت گرفته در قوه قضاییه و رشد و توسعه‌ای که در این دستگاه صورت گرفته پرداخت. همچنین وی به نیازمندی‌هایی که در این عرصه به مسائل قانونی و نیازی که قوه قضاییه به تکمیل کادر پرسنلی خود دارد، پرداخت.

وی افزود: آقای روحانی هم در این دیدار روند پیگیری‌های صورت گرفته و اقدامات دولت در حل و فصل مسائل را تشریح کرد.

کد N1864535

وبگردی