آفتاب

برگزاری کارگاه درس آموخته های عملیات هلال احمر در بنگلادش

برگزاری کارگاه درس آموخته های عملیات هلال احمر در بنگلادش

مدیرکل بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر از برگزرای کارگاه درس آموخته های عملیات بنگلادش با حضور اعضای تیم های بهداشت و درمان اعزام شده به این عملیات در تاریخ نهم اردیبهشت ماه به میزبانی استان خراسان رضوی خبر داد.

دکتر افشین علیخانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب که کارگاه درس آموخته های عملیات بنگلادش با حضور اعضای تیم های بهداشت و درمان اعزام شده از استان های خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و اصفهان برگزار خواهد شد، اظهارکرد: هدف از برگزاری این کارگاه بررسی چالش ها و مشکلات عملیات بنگلادش و در نهایت رفع آنها در عملیات‌های احتمالی بعدی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: قصد داریم با برگزاری کارگاه درس‌های آموخته بنگلادش مذکور نیازهای آموزشی خود را ترسیم و  بر اساس آن ضمن هماهنگی با  فدراسیون بین المللی صلیب سرخ این نیازها را مرتفع کنیم.


مدیرکل بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر با تاکید بر اهمیت رفتار و عمل بر اساس استانداردهای بین المللی و تاثیر آن بر عملیات داخلی، عنوان کرد: از آنجایی که در حال حاضر ایران به عنوان نخستین کشور مسلمان دارای استانداردهای تیم‌های پاسخ‌ اضطراری (ERU) در فدراسیون بین المللی حضور دارد؛ باید همواره تلاش کنیم تا ضمن ارایه همیشگی عملکرد بهینه خود در عملیات؛ قدرت و شایستگی حضور خود را در این جایگاه نشان دهیم.

انتهای پیام

کد N1864254

وبگردی