آفتاب
یادداشت مهمان؛

رگ قلب مردم ایران را به دست گرفتید/ آفرین بر شما و «پایتخت ۵»

رگ قلب مردم ایران را به دست گرفتید/ آفرین بر شما و «پایتخت ۵»

علی بابایی و حسین بهزاد دو تن از پژوهشگران و نویسندگان ادبیات مستند در نامه ای خطاب به رییس سازمان اوج از ساخت «پایتخت ۵» قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی پخش مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۵» از شبکه یک، گل علی بابایی و حسین بهزاد دو تن از پژوهشگران و نویسندگان عرصه ادبیات مستند دفاع مقدس خطاب به مسئول سازمان هنری- رسانه ای اوج نامه ای نوشتند.

متن این یادداشت بدین شرح است:

«ریاست ارجمند سازمان هنری- رسانه ای اوج

جناب آقای احسان محمدحسنی

با سلام و شادباش خجسته ایام و لیالی ماه شعبان المعظّم. خدا را سپاس که نمردیم و پس از گذشت چهار دهه از بهمن ۵۷ یک مجموعه تلویزیونی را در ایّام تعطیلات نوروزی از جعبه جادو زیارت کردیم که بی تعارف، رگِ قلب یکایک مردمان این دیار- از شهری و روستایی گرفته تا انقلابی و غیر انقلابی! به مدت هجده شبانه روز (با احتساب بازپخش روزانه) را به دست گرفت و ثابت کرد که اگر کار به دست کاردان سپرده شود با همین بضاعت اندکِ امکانات فنّی و لجستیکی موجود در این کشور، می توان در نهایت زیبایی، محوری ترین دغدغه های راهبردی انقلاب مظلوم حضرت روح الله را، در قاب جمع و جور تلویزیون وطنی، کادوپیچ شده به هشتاد میلیون سکنه سرزمینی که در هسته مرکزی آتشفشانِ تحریم های فلج کننده اصحاب توحّش تکنولوژیک مغرب زمین می سوزند و می سازند، چون جرعه آبی خنک و گوارا، عیدانه داد.

از همین مجال بهره می بریم و مراتب سپاس خالصانه خود را به تمامی دست اندرکاران امر خطیر آفرینش مجموعه تلویزیونی دلربای «پایتخت ۵»  به ویژه کارگردان فرهیخته جناب آقای سیروس مقدم، تمامیت کادر تهیه و تولید، جمیع بازیگران هنرمند و دست اندرکاران مراحل پسا تولید آن تقدیم می کنیم. امید که به زودی زود، ششمین سری «پایتخت» را نیز به تماشا بنشینیم. آفرین بر اوج شما و «پایتخت ۵» شما.»

کد N1863556

وبگردی