آفتاب
لودویکو اینائودی به مهر گفت:

منتظر چند غافلگیری باشید/ هیجان برای حضور پیانیست مطرح دنیا

منتظر چند غافلگیری باشید/ هیجان برای حضور پیانیست مطرح دنیا

پیانیست مطرح دنیای موسیقی با اشاره به برگزاری تازه ترین کنسرت خود در تهران از اجرای چند قطعه غافلگیرکننده در تالار وزارت کشور خبر داد.

لودویکو اینائودی آهنگساز و پیانیست معاصر ایتالیایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری تازه ترین کنسرت خود در تالار وزارت کشور بیان کرد: برای حضور در تهران بسیار هیجان زده و کنجکاو هستم به هر ترتیب پس از سال ها مطالعه درباره ایران در نهایت این اولین سفر من به این کشور است و منتظرم تا در این سفر ویژه فرصتی برای آشنایی بیشتر با سبک زندگی و فرهنگ مردم کشور ایران از نزدیک داشته باشم.

وی ادامه داد: موسیقی که در کنسرت پیش رو همراه با گروهم اجرا می کنم، قطعاتی هستند که طی بیست سال گذشته تولید و ساخته اند. البته بعضی از این آثار به صورت سولوی پیانو و برخی دیگر نیز با همراهی گروهم اجرا می شود. من بر این باورم قطعاتی که در این کنسرت اجرا می شوند، به خوبی معرف شخصیت و موسیقی من هستند که امیدوارم بتواند مورد توجه مخاطبان ایرانی قرار گیرد.

این آهنگساز و نوازنده بین المللی در بخش دیگری از صحبت های با ابراز خرسندی از تعداد زیاد طرفدارانش در ایران گفت: طی روزهای گذشته که آماده حضور در ایرانم از دوستانم شنیده ام که طرفداران زیادی در ایران دارم و می دانم که آنها منتظر دیدن کنسرت گروه ما در تهران هستند. به همین جهت واقعا خوشحال و هیجان زده ام که در این فرصت می توانم برای این طرفداران و مردم ایران کنسرتی را برگزار کنم. من فکر می کنم که موسیقی یک راه فوق العاده برای برقراری ارتباط با مردم و فرهنگ های مختلف در سراسر جهان است، بنابراین موسیقی و نیازی به توضیح بیشتری ندارد.

لودوویکو اینائودی آهنگساز، پیانیست معاصر ایتالیا و خالق موسیقی فیلم های «طردشدگان»، «اینجا انگلستان است»، «من هنوز اینجام» و سریال «دکتر ژیواگو»  اردیبهشت‌ماه سال ۹۷ برای اجرا در تالار وزارت کشور به تهران می‌آید. اینائودی  که آلبوم‌هایش با تک‌نوازی پیانو روی قطعه یخ بزرگ شناور در اعتراض به آب شدن یخچال‌های طبیعی در قطب شمال مورد استقبال قرارگرفته بود روزهای ۴ و ۵ و ۶ اردیبهشت‌ماه سال ۹۷ در تالار بزرگ وزارت کشور به همراه ارکستر پنج‌نفره و با حضور تکنسین صدا، نور و بک لاینر روی صحنه می‌رود و نخستین کنسرت خود در ایران را برگزار می‌کند. وی در این اجرا قطعاتی چون «Night»، «Elements»، «Experience»، «Fly» را نیز  به اجرا درمی‌آورد.

 کنسرت لودوویکو اینائودی به همت موسسه «ریتم نو» برگزارکننده دو کنسرت گروه آلمانی شیلر در ایران روی صحنه خواهد رفت.

کد N1863405

وبگردی